21 Feb
Principii Care Au Stat La Fondarea Google Actualizate In

10 Principii Care Au Stat la Fondarea Google Actualizate in 2020

Google a realizat noi update uri de la inceputul anului 2020, noi update uri privind mai multe zone iar directorul nostru web premium prezinta lista cu cele 10 principii Google actualizate in 2020. 10 principii care au stat la bazele formarii Google actualizate in 2020.

"Zece lucruri știm că sunt adevărate.

Am scris pentru prima dată aceste „10 lucruri” când Google avea doar câțiva ani. Din când în când revizuim această listă pentru a vedea dacă mai rămâne reala. Sperăm că o face.

  1. Concentrați-vă asupra utilizatorului și toate celelalte vor urma. Încă de la început, ne-am concentrat să oferim cea mai bună experiență pentru utilizator. Indiferent dacă proiectăm un nou browser de internet sau o nouă modificare la aspectul paginii de pornire, avem mare grijă să vă asigurăm că acestea vă vor servi în cele din urmă, mai degrabă decât propriul nostru obiect intern sau linia de jos. Interfața noastră de homepage este clară și simplă, iar paginile se încarcă instantaneu. Plasarea în rezultatele căutării nu este vândută niciodată nimănui și publicitatea nu este doar marcată în mod clar ca atare, ci oferă conținut relevant și nu distrage atenția. Și atunci când construim noi instrumente și aplicații, credem că ar trebui să funcționeze atât de bine, încât nu trebuie să luați în considerare modul în care acestea ar fi putut fi proiectate diferit.
  2. Cel mai bine este să faci un lucru cu adevărat, foarte bine. Facem căutare. Cu unul dintre cele mai mari grupuri de cercetare din lume, concentrat exclusiv pe rezolvarea problemelor de căutare, știm ce facem bine și cum am putea face mai bine. Prin repetarea continuă a problemelor dificile, am reușit să rezolvăm probleme complexe și să oferim îmbunătățiri continue unui serviciu care face deja din găsirea informațiilor o experiență rapidă și perfectă pentru milioane de oameni. Dedicarea noastră pentru îmbunătățirea căutării ne ajută să aplicăm ceea ce am învățat la produse noi, precum Gmail și Google Maps. Speranța noastră este să aducem puterea de căutare în zonele neexplorate anterior și să ajutăm oamenii să acceseze și să utilizeze și mai multe informații în continuă expansiune din viața lor.
  3. Fast este mai bun decât lent. Știm că timpul dvs. este valoros, așa că atunci când căutați un răspuns pe web îl doriți imediat - și ne propunem să vă mulțumim. S-ar putea să fim singurii oameni din lume care pot spune că obiectivul nostru este să îi facem pe oameni să părăsească site-ul nostru cât mai repede posibil. Prin radierea biților și a octeților în exces din paginile noastre și creșterea eficienței mediului nostru de servire, am spart propriile recorduri de viteză de mai multe ori, astfel încât timpul mediu de răspuns pentru un rezultat al căutării este o fracțiune de secundă. Avem în vedere viteza la fiecare produs nou pe care îl lansăm, fie că este vorba despre o aplicație mobilă sau Google Chrome, un browser conceput pentru a fi suficient de rapid pentru web-ul modern. Și continuăm să lucrăm pentru ca totul să meargă și mai repede.
  4. Democrația pe web funcționează. Căutarea Google funcționează deoarece se bazează pe milioane de persoane care postează link-uri pe site-uri web pentru a ajuta la determinarea altor site-uri care oferă conținut de valoare. Evaluăm importanța fiecărei pagini web folosind peste 200 de semnale și o varietate de tehnici, inclusiv algoritmul nostru brevetat PageRank ™, care analizează ce site-uri au fost „votate” pentru a fi cele mai bune surse de informații de către alte pagini de pe web. Pe măsură ce web-ul devine din ce în ce mai mare, această abordare se îmbunătățește de fapt, deoarece fiecare site nou reprezintă un alt punct de informare și un alt vot care trebuie numărat. În aceeași ordine de idei, suntem activi în dezvoltarea de software open source, unde inovația are loc prin efortul colectiv al multor programatori.
  5. Nu trebuie să fii la birou pentru a avea nevoie de răspuns. Lumea este din ce în ce mai mobilă: oamenii doresc acces la informații oriunde s-ar afla, ori de câte ori au nevoie. Suntem pionieri în noile tehnologii și oferim noi soluții pentru servicii mobile care ajută oamenii de pe tot globul să facă orice număr de activități pe telefonul lor, de la verificarea evenimentelor de e-mail și calendar, până la vizionarea videoclipurilor, ca să nu mai vorbim de mai multe moduri diferite de a accesa Google. căutați la un telefon. În plus, sperăm să alimentăm o inovație mai mare pentru utilizatorii de telefonie mobilă de pretutindeni cu Android, o platformă mobilă gratuită, open source. Android aduce deschiderea care a modelat Internetul în lumea mobilă. Nu numai că beneficiază Android consumatorii, care au mai multe opțiuni și experiențe mobile inovatoare,
  6. Puteți câștiga bani fără a face rău. Google este o afacere. Veniturile pe care le producem sunt derivate din oferirea tehnologiei de căutare către companii și din vânzarea de publicitate afișată pe site-ul nostru și pe alte site-uri de pe web. Sute de mii de agenți de publicitate din întreaga lume folosesc AdWords pentru a-și promova produsele; sute de mii de editori profită de programul nostru AdSense pentru a furniza reclame relevante pentru conținutul site-ului lor. Pentru a ne asigura că ne deservim în final de toți utilizatorii (indiferent dacă sunt sau nu agenți de publicitate), avem un set de principii directoare pentru programele și practicile noastre publicitare: Nu permitem afișarea anunțurilor pe paginile noastre de rezultate, decât dacă sunt relevante acolo unde sunt afișate. Și credem cu tărie că anunțurile pot furniza informații utile dacă și numai dacă acestea sunt relevante pentru ceea ce doriți să găsiți - așa că este posibil ca anumite căutări să nu conducă la niciun fel de anunțuri. Considerăm că publicitatea poate fi eficientă fără a fi strălucitoare. Nu acceptăm publicitate pop-up, care interferează cu capacitatea dvs. de a vedea conținutul pe care l-ați solicitat. Am descoperit că anunțurile text care sunt relevante pentru persoana care le citește atrag rate de clic mult mai mari decât anunțurile care apar la întâmplare. Orice agent de publicitate, indiferent dacă este mic sau mare, poate profita de acest mediu foarte vizat. Publicitatea pe Google este întotdeauna clar identificată ca „Link sponsorizat”, deci nu compromite integritatea rezultatelor căutării noastre. Nu manipulăm niciodată clasamentele pentru ca partenerii noștri să fie mai mari în rezultatele căutării noastre și nimeni nu poate cumpăra PageRank mai bun. Utilizatorii noștri au încredere în obiectivitatea noastră și niciun câștig pe termen scurt nu ar putea justifica încălcarea acestei încrederi.
  7. Există întotdeauna mai multe informații acolo. După ce am indexat mai multe pagini HTML pe Internet decât orice alt serviciu de căutare, inginerii noștri și-au îndreptat atenția către informații care nu erau la fel de ușor accesibile. Uneori, era doar o problemă de integrare a bazelor de date noi în căutare, cum ar fi adăugarea unui număr de telefon și a căutării adreselor și a unui director de afaceri. Alte eforturi au necesitat un pic de creativitate, cum ar fi adăugarea capacității de a căuta în arhive de știri, brevete, reviste academice, miliarde de imagini și milioane de cărți. Iar cercetătorii noștri continuă să caute modalități de a aduce toate informațiile lumii către persoanele care caută răspunsuri.
  8. Nevoia de informație trece peste granițe. Compania noastră a fost fondată în California, dar misiunea noastră este de a facilita accesul la informații pentru întreaga lume și în orice limbă. În acest scop, avem birouri în peste 60 de țări, întreținem peste 180 de domenii de internet și servim mai mult de jumătate din rezultatele noastre pentru persoanele care trăiesc în afara Statelor Unite. Oferim interfața de căutare Google în mai mult de 130 de limbi, oferim oamenilor posibilitatea de a restricționa rezultatele la conținutul scris în propria limbă și ne propunem să oferim restul aplicațiilor și produselor noastre în cât mai multe limbi și formate accesibile. Folosind instrumentele noastre de traducere, oamenii pot descoperi conținut scris în cealaltă parte a lumii în limbi pe care nu le vorbesc.
  9. Poți fi serios fără costum. Fondatorii noștri au construit Google în jurul ideii că munca ar trebui să fie provocatoare, iar provocarea ar trebui să fie distractivă. Credem că lucrurile grozave și creative sunt mai susceptibile să se întâmple cu cultura corectă a companiei - și asta nu înseamnă doar lămpi de lavă și bile de cauciuc. Se pune accentul pe realizările echipei și pe mândria realizărilor individuale care contribuie la succesul nostru general. Punem la dispoziție angajații noștri - oameni energici, pasionați, din medii diverse, cu abordări creative la muncă, joc și viață. Atmosfera noastră poate fi întâmplătoare, dar pe măsură ce apar idei noi într-o linie de cafenea, la o întâlnire de echipă sau la sală, sunt tranzacționate,
  10. Mare doar nu este suficient de bun. Vedem a fi grozav la ceva ca punct de plecare, nu ca punct final. Ne stabilim obiective pe care știm că nu le putem atinge încă, pentru că știm că, întinzându-ne pentru a le îndeplini, putem ajunge mai departe decât ne așteptam. Prin inovație și iterație, ne propunem să luăm lucruri care funcționează bine și să le îmbunătățim în moduri neașteptate. De exemplu, când unul dintre inginerii noștri a văzut că căutarea a funcționat bine pentru cuvinte ortografiate corect, el s-a întrebat cum a tratat dactilografia. Aceasta l-a determinat să creeze un corector ortografic intuitiv și mai util. Chiar dacă nu știți exact ce căutați, găsirea unui răspuns pe web este problema noastră, nu a voastră. Încercăm să anticipăm nevoile care nu sunt încă articulate de publicul nostru global și să le satisfacem cu produse și servicii care stabilesc noi standarde. Când am lansat Gmail, acesta avea mai mult spațiu de stocare decât orice serviciu de e-mail disponibil. O ofertă retrospectivă pare evidentă, dar asta se datorează faptului că acum avem noi standarde pentru stocarea e-mailurilor. Acestea sunt tipurile de schimbări pe care încercăm să le facem și căutăm mereu noi locuri unde putem face diferența. În cele din urmă, nemulțumirea noastră constantă de felul în care stau lucrurile devine forța motrice din spatele a tot ceea ce facem.

Google mai spune in pagina sa: https://www.google.com/about/philosophy.html
URMARESTE-NE PE:
Google+ Instagram YouTube Stare de nervozitate Facebook LinkedIn
Mai multe despre noi
Contactează-ne
Relații cu investitorii
Cariere
locaţii
Blog
Gândește-te cu Google
Sala de presă
Anchete de presă
Directoare de socializare
Imagini & B-roll
Permisiuni
Cereri de vorbitor
Politică
Securitatea aplicației
Principii software
Politica software nedorită
Lanț de aprovizionare responsabil
Responsabilitate
Google.org
Mediu inconjurator
Răspuns la criză
Diversitate și incluziune
Accesibilitate
Transparenţă
Ajutor intimitate Termeni"

Sursa: https://policies.google.com/terms/changes?utm_source=hpp&utm_medium=pushdown&utm_campaign=tosso

Ne cerem scuze daca traducerile nu sunt intotdeauna cele mai cuvenite, consideram ca informatia inseamna putere iar cei care doresc sa citeasca texte traduse perfect in limba romana doar pentru ca iubesc limba romana si nu apreciaza timpul altora dedicat in serviciul informarii sunt invitati sa ne viziteze mai rar sau deloc. Suntem o echipa tanara cu mari aspiratii in ceea ce priveste avansarea in mediul online, o echipa compusa din tineri si veterani in ale web-ului imprastiati prin toate colturile lumii si ne am fixat principiile prin a servi informatii de calitate insa nu vom incerca niciodata sa multumim pe toata lumea si mai ales frustratii.

10 principii care au stat la bazele formarii Google afla cele 10 principii Google actualizate in 2020

0 Comments

Join Conversation