06 Oct
Descoperiti Diferenta Dintre HTTP Si HTTPS Si Influenta Lor Asupra SEO

Descoperiți diferența dintre HTTP și HTTPS și influența lor asupra SEO

Descoperiți diferența dintre HTTP și HTTPS și influența lor asupra SEO citind stirile din directorul nostru web. Pentru majoritatea companiilor, este modul exact de a gândi, cu toate acestea, este încă semnificativ să realizăm diferențele dintre HTTP și HTTPS.

Trebuie să înțelegem cum să îndrepți site-ul către HTTPS și dacă inițial este o decizie bună pentru compania ta. De ce Google îi place mai mult HTTPS pentru clasamentele SEO? Care sunt avantajele SEO ale acestui protocol?

În cele din urmă, avertisment: Există câteva aspecte SEO despre care trebuie să vă amintiți când apelați la HTTPS. Nu contează ce parte suportați - indiferent dacă sunteți utilizatorul unui site sau îl dezvoltați pe unul propriu - cele mai bune practici online sunt potrivite pentru a include un terț deputat și o criptare bună. Pentru a înțelege cum să realizați acest lucru și să înțelegeți mai bine de ce Google îi place mai mult aceste elemente ale site-ului (și de ce ar trebui și voi), este important să vedeți diferența dintre HTTP și HTTPS. Mai jos veți găsi explicația elementelor de bază ale celor două opțiuni:

HTTP: Protocol de transfer HyperText. Protocolul de transfer hipertext (HTTP) este un sistem de livrare și acceptare a informațiilor prin internet. HTTP este un „protocol de strat de aplicație” care, în mod alternativ, înseamnă că concentrarea sa este reprezentată de modul în care informațiile sunt reprezentate utilizatorului. Dar această opțiune nu-i pasă cum sunt furnizate informațiile de la punctul A la B.

Este considerat „apatrid” - înseamnă că nu își propune să amintească nimic despre sesiunea web precedentă. Avantajul de a fi apatrid este că există mai puține informații de transmis - asta înseamnă viteza crescută.

Când este util HTTP?

În majoritatea cazurilor, http este utilizat pentru a accesa pagini HTML și este important să ne amintim că alte surse pot fi utilizate prin accesarea HTTP. Aceasta a fost o opțiune pentru majoritatea site-urilor care nu adăposteau date private (de exemplu, informații despre cardul de credit) pentru a-și configura site-urile.

HTTPS: Protocol securizat de transfer HyperText. „Ce este https?”, - poate vă întrebați. HTTPS, cu alte cuvinte, „HTTP securizat” a fost creat pentru a permite autorizarea și tranzacțiile securizate să funcționeze fără probleme. Schimbarea informațiilor private trebuie să fie securizată astfel încât accesul neautorizat să fie împiedicat - datorită https, este posibil. În majoritatea modurilor, https este similar cu HTTP, deoarece urmărește aceleași protocoale de bază. Clientul HTTP sau https precum un browser Web face o conexiune la un server din portul standard. Dar Hypertext Transfer Protocol Secure sugerează un strat suplimentar de confidențialitate, deoarece folosește SSL pentru a transfera date.

Pentru toate intențiile și scopurile, HTTPS este HTTP; este pur și simplu versiunea mai sigură. Pentru a explica acest lucru mai tehnic, principala diferență este că folosește automat TCP Port 443, de aceea HTTP și HTTPS sunt două comunicări diferite. HTTPS funcționează în legătură cu protocolul diferit, Secure Sockets Layer (SSL), pentru a furniza informații în siguranță (care este într-adevăr principala diferență de care Google îi pasă). Nu uitați că HTTP și HTTPS nu le pasă de modul în care informațiile sunt livrate la destinație. Dimpotrivă, SSL nu-i pasă cum arată informațiile (așa cum face HTTP). Acest protocol sigur sugerează într-adevăr cea mai bună dintre cele două lumi: îi pasă de ceea ce acceptă vizual utilizatorul, dar are și un strat suplimentar de confidențialitate atunci când furnizează informații de la punctul A la B.

NOTĂ EXTRA

Oamenii folosesc de obicei termenii HTTPS și certificat SSL care înseamnă același lucru, dar nu este corect. HTTPS este atent protejat deoarece folosește SSL pentru a furniza informații. Pentru majoritatea companiilor, înțelegerea faptului că HTTPS este mai confidențial decât HTTP este suficient.

HTTPS in Opinia Google

Nu ar trebui să fie o surpriză pentru dvs. că Google îi plac site-urile web depute și certificate mai mult. Motivul pentru aceasta este faptul că utilizatorii pot primi o garanție că site-ul web va cripta datele lor pentru acel nivel suplimentar de confidențialitate. Dar trebuie să înțelegeți că primirea unui certificat poate fi o problemă implicată (și acesta este motivul pentru care permite să apară avantajele de rang superior).

Defalcarea: Când un site web trece prin cercurile de primire a certificatului, utilizatorul devine un terț deputat. Când browserul dvs. descoperă un site securizat, acesta folosește datele din certificat pentru a examina dacă site-ul web este ceea ce declară că este. Un utilizator care este conștient de diferența dintre HTTP și HTTPS îl poate cumpăra acum cu certitudine. Astfel, întreprinderile își pot începe comerțul electronic datorită acestei credibilități.

Cu afirmația pe care am făcut-o la început, Google utilizează acum HTTPS ca semn de clasament. Din analiza informațiilor este evident că site-urile web HTTPS au un avantaj de clasare față de adresele URL HTTP. Citiți despre semnificația URL și despre ce înseamnă să înțelegeți complet. Acesta este motivul pentru care acest switch va profita acum de toate companiile, indiferent dacă datele sunt confidențiale sau nu. Pentru a furniza mai multe nuanțe, informațiile furnizate folosind HTTPS sunt asigurate securitate prin protocolul Transport Layer Security (TLS) care asigură că sunt garantate trei niveluri principale de securitate:

Criptare. Criptarea informațiilor schimbate pentru a o păstra bine. Integritatea datelor Informațiile nu pot fi dezvoltate sau înmulțite în timpul livrării fără a fi descoperite.
Autentificarea stabilește că utilizatorii dvs. au comunicare cu site-ul web menit. Google anunță că site-urile care folosesc HTTPS vor obține un avantaj mic în ceea ce privește clasamentul din cauza acestor probleme de confidențialitate. Cu toate acestea, site-urile HTTPS ar obține doar avantajul „semnului foarte ușor” în ceea ce privește algoritmul de clasare generală, purtând mai puțină greutate decât alte semne precum conținut de înaltă calitate.

Conform Search Engine Land, Google susține că, pe baza primelor teste, semnul HTTPS a demonstrat „rezultate pozitive” în ceea ce privește pertinența și clasarea în rezultatele căutării Google. Același articol prevedea că acest lucru se poate schimba mai devreme sau mai târziu, iar Google ar putea lua o decizie de a consolida un semnal sau de a oferi un avantaj mai mare pentru site-urile HTTPS, deoarece doresc să aibă utilizatorii online confidențiali.

Beneficiile SEO ale utilizării HTTPS

Este evident că HTTPS sugerează confidențialitatea, motiv pentru care este în mod clar alegerea de a vă plasa în clasamentele bune ale Google. Deci, un lucru evident este că nu trebuie să uitați de monitorizarea site-urilor web. Fiți atenți la orice modificări făcute pe site-ul dvs. web și corectați-le la timp. Există și alte avantaje SEO pe care să le rețineți. Verificați întotdeauna redirecțiile pentru a împiedica site-ul dvs. de la avertizări și probleme SEO.

Clasament Crescut

Cel evident. După cum s-a afirmat, Google a afirmat puținul spor de rang al site-urilor HTTPS. Ca majoritate a semnalelor de clasament, este destul de complicat să se separe singur, cu toate acestea, este încă ceva de reținut. Avantajul situației este valoarea de a apela la HTTPS care trebuie să crească într-un interval de timp definit.

Când traficul este livrat pe un site Web HTTPS, datele de trimitere confidențiale sunt salvate. Este contrar ceea ce se întâmplă atunci când traficul este livrat printr-un site web HTTP și acesta este eliminat și se pare că este „direct”.

Confidențialitate

HTTPS adaugă confidențialitate obiectivelor și site-ului dvs. SEO în mai multe moduri: Verifică dacă site-ul este cel cu care se presupune că vorbește serverul. Aceasta medie schimbă de către terți.

Face site-ul dvs. web mai confidențial pentru utilizatori. Acesta criptează toată comunicarea, implicând adrese URL, care asigură astfel istoricul de navigare și numerele cărților de credit.
Există preocupări SEO în legătură cu HTTPS?
De fapt, nu ar trebui să vă faceți griji cu privire la trecerea de la HTTP la HTTPS în termeni de SEO. Google a spus webmasterilor că este sigur să facă acest lucru ani de zile. Dar trebuie să treceți prin mișcări pentru a vă asigura că traficul dvs. nu suferă.

Asigurați-vă că comunicați cu Google că ați mutat site-ul dvs. web de la HTTP la HTTPS.

Google a oferit următoarele sfaturi pentru cea mai bună experiență atunci când a apelat la HTTPS:

  • Alegeți tipul de certificat dorit: unul singur, multi-domeniu sau wildcard.
  • Utilizați certificate cheie 2048 biți.
  • Utilizați URL-uri relative pentru sursele situate pe același domeniu confidențial.
  • Utilizați URL-uri relative de protocol pentru toate resturile de domenii.
  • Căutați articolul nostru pentru a muta site-ul web pentru a obține mai multe sfaturi despre cum puteți schimba adresa site-ului dvs.
  • Nu blocați site-ul dvs. HTTPS de la crawling folosind robots.txt.
  • Lăsați paginile dvs. să indice după motoarele de căutare acolo unde este posibil. Evitați eticheta meta roboți fără niciun index. Folosiți robot.txt tester dacă trebuie să verificați dacă paginile site-ului dvs. web sunt închise.
  • De asemenea, Google a modernizat Instrumentele Google Webmaster pentru a gestiona mai bine site-urile HTTPS și a făcut raportarea pe acestea.
  • Urmați mișcarea HTTP către HTTPS cu precauție în software-ul dvs. de analiză și cu privire la instrumentele Google Webmaster.
  • Adăugând la sursele de asistență Google, vă sfătuiesc să citiți o introducere condensată la HTTP / HTTPS și să consultați aici sfaturile privind trecerea la SSL / HTTPS aici înainte de a începe.

Cu toate acestea, profesionistul IT îl poate face rapid, dacă nu aveți un fond IT, vă poate fi destul de dificil.

Veți vedea o listă de pași pe care trebuie să îi faceți pentru a obține un plan al procesului de mai jos:

Obțineți CSR: trebuie să generați o cerere de semnare a certificatului (CSR) pe serverul web.
Alegeți software-ul serverului utilizat pentru a genera CSR.
Alegeți algoritmul de digerare a mesajelor pe care doriți să le utilizați mai mult.
Alegeți perioada de justificare pentru certificatul dvs.

Notă: Veți fi calificat să utilizați acest certificat pe numărul etern de servere. Acesta vă va aduce avantaje pentru a lucra cu o companie care face conexiuni SSL, deoarece totul este generat în mod implicit imediat ce introduceți date.

Concluzia evidentă este că apelarea la HTTPS vă va ajuta să rămâneți în relații bune cu Google. Împreună cu toate avantajele SEO despre care am vorbit (care vor crește doar), HTTPS este un sistem mult mai sigur pentru gestionarea site-ului dvs. Confidențialitatea pentru site-ul dvs. web și vizitatorii dvs. este aspectul cel mai semnificativ al transformării de la HTTP la HTTPS.

HTTPS nu este perfect numai pentru confidențialitate, ci și pentru informațiile de referire și restul strategiilor SEO. Când privim problema ca un întreg coerent și luând în considerare viitorul a ceea ce Google pare să facă cu HTTPS, vă sfătuim să apelați la HTTPS, cât mai curând posibil, pentru a urma Google.

diferența dintre HTTP și HTTPS diferența dintre HTTP și HTTPS Beneficii diferența dintre HTTP și HTTPS SEO

0 Comments

Join Conversation