26 Jul
Ghid Unic De SEO

Ghid Unic De SEO

Optimizarea motorului de căutare, deseori cunoscută sub numele de SEO, este o necesitate pentru oricine dorește ca site-ul lor să să fie ușor de găsit online. Procesul de optimizare a site-ului web implică multe strategii dovedite pentru a stimula clasamentele de căutare organică.

Fie că este pe pagină sau in afara, există nenumărate tehnici de luat in considerare, de la cercetarea cuvintelor cheie la construirea de link-uri. Cu lumea SEO și motorul de căutarem cu algoritmi mereu in schimbare, poate fi greu de știi de unde să incepi. Angajand Click Aici: SEO experți, de la specialiști individuali pană la șefii direcțiilor agențiilor locale, pentru tehnicile lor esențiale de a creste vizibilitatea in căutări pentru dvs. ca antreprenor este cea mai bună alegere in 2019.

EXPLICAȚII ON-PAGE SEO

In ciuda proliferării unor canale precum sociale mass-media de mesagerie privată, clasament ridicat pentru relevante rezultatele motorului de căutare răman cruciale pentru succesul oricarei afaceri online. Lista dvs. SERP se referă direct la vanzările online și cunoașterea mărcii. Atunci cand căutați online, consumatorii cred in mod inerent că au rezultate excelente. Un site optimizat in mod corespunzător va fi mai atractiv pentru motoare de căutare, mai orientate spre utilizator și mai bune credibilitate in general, toate conducand la creșteri in traficul pe site și in conversia. Motoare de căutare ia in considerare două categorii de indicatori care influențează clasamentul de căutare: pe pagină și in afara paginii. Off-page tehnicile SEO includ practici cum ar fi implicarea site-urilor similare care ar putea dori să facă legătura la conținutul dvs. și eficientizarea afacerii dvs.. Modul in care vorbește restul discuțiilor pe internet despre site-ul dvs. afectează in mod direct modul in care conținutul dvs. este afișat de Google.

Deși sunt anumite tehnicile pe care le puteți utiliza pentru a ghida conversația, off-page SEO este dificil și consumatoare de timp. Optimizarea pe pagină este mult mai ușor de controlat. Sunteți 100% pe scaunul șoferului atunci cand vine vorba la modul in care conținutul este structurat pe site - ul dvs. web și acest lucru este la fel de important ca și ceea ce se intamplă in afara paginii. Cea mai bună parte este atunci cand cineva e simte confortabil cu sistemul de gestionare a conținutului si are capacitatea de o practică SEO WHITE. Intr-o anumită măsură, SEO este o afacere incertă. Factorii pe care motoarele de căutare le determină si acorda rang de pagină sunt bine-cunoscute, dar exact cum acestea piesele individuale lucrează impreună este un pic de mister. Google niciodată nu a explicat bine insultele din algoritmul său - dacă s-ar intampla, companiile rivale ar putea fura idei. Cu toate acestea, experți de lungă durată in lume din marketingul digital au văzut rezultatele SEO teste de mii de ori, desenand multe importante concluzii despre cum să ajuți site-urile pe site-uri.

De la inceput, obiectivul căutării organice motoare a fost de a servi oamenii reali cel mai bun rezultate. Acesta este motivul pentru care atat de multe dintre SEO de top de astăzi experții recomandă să se concentreze asupra unui utilizator orientat abordare a strategiei dvs. de SEO. Dacă mai mulți clienți vizitați și angajați-vă cu site-ul dvs., in comparație cu alte site-uri site-uri asemănătoare, Google vede acest lucru ca un indicator a ta este un rezultat mai bun. Pentru a crește angajamentul, a se poate lua in considerare numărul de abordări.

1. Rezolvați interogarea căutătorului mai bine decat oricine altfel la pagina 1 a rezultatelor. Aceasta inseamnă UX, UI, viteza, calitatea conținutului, aspectul, informații, tipuri de informații (vizual, audio,
video, text, interactiv, etc), totul.

2. Descrieți problema pe care o caută căutătorul pentru a rezolva tot așa cum fac. Asta inseamna folosind cuvinte cheie modul in care utilizatorii le utilizează (da, cercetarile KW inca mai conteaza), si folosind limba celor care caută in soluțiile dvs. Extrem de tehnice sau prea informale pot ambele transforma diferite tipuri de căutători. Asigura-te ca esti empatic cu audienta si imaginandu-și cum doresc să fie serviți Pentru marketing-ul digital, termenul "intenția de căutare" inseamnă ceea ce oamenii se așteaptă să vadă atunci cand caută fraze speciale. De exemplu, ce tip de răspunsuri v-ați aștepta să vedeți atunci cand căutați "cea mai bună pizza"? Intenționați să găsiți restaurante sau rețete? Cel mai mic preț sau cea mai inaltă calitate? Optimizarea pentru intenția utilizatorului necesită atenție la traficul dvs.

  1. Vorbind despre intenția căutătorului, veți ști dacă o faci sau nu dacă te uiți la vremea asta pe pagină "pentru traficul care vine de la motoare de căutare. Dacă oamenii stau mult timp, inseamnă că au au găsit ceea ce voiau. Dar dacă vor sări repede după ce l-ați vizitat, nici nu le-ați dat ce au vrut sau nu i-au convins destul de repede că pagina dvs. este exact ceea ce aveau nevoie.
    Singurul meu sfat aici este destul de simplu și evident - intrați in pantofi de căutători și figurați ceea ce așteaptă să obțină. Google este
    nu este interesat să rang pagini care nu ajută căutătorii. Toata lumea stie asta.
  2. Designul și utilitatea paginii dvs. sunt legate de servind intenția căutătorului. Gandeste-te la asta.
    Dați cardul dvs. de credit unui site web care arata ca a fost proiectat in anii '90? Sau ai obține sfaturi medicale de pe un site web care nici măcar nu menționează autorul articol și fundalul lor? Cu alte cuvinte, modul in care arată pagina dvs. și "indiciile secundare" pe care le oferă vizitatorilor aproape la fel de important ca informațiile actuale pe acea pagină. Trebuie să țineți cont de asta pagina dvs. nu este singurul rezultat de căutare pentru indiferent de ce caută oamenii, așa că ei trebuie să luați o decizie rapidă cu privire la ce pagină merită "timpul de lectură" și care dintre ele pot fi neglijate. Am invățat că "pare materie" la inceputul lui cariera de marketing. Atunci cand ne-am hotărat să investească in marketingul de conținut ca client Canal de achiziție pentru Ahrefs, primul lucru pe care noi l-am avut a fost redesenat blog-ul nostru pentru o mai plăcută experiența de citire. În afară de asta, creăm ilustrații personalizate pentru aproape fiecare articol pe care il publicăm. Prin urmare, cand vizitatorii aterizează pe pagina noastră, ei instantaneu a se vedea că au fost investite multe lucrări pentru a o crea, ceea ce face ca merită citit.
  3. In ceea ce privește potențialul total de trafic, prea multe oamenii nu privesc dincolo de volumul de căutare de un anumit cuvant cheie și, prin urmare, face rău decizii neadaptate. Permiteți-mi să ilustrez acest lucru cu un exemplu simplu.

Uită-te la aceste două cuvinte cheie:

• "sfaturi pentru seo" (2700 căutări lunare in SUA)
• "trimiteți site-ul web la motoarele de căutare" (1.400
căutări lunare in SUA)

Care dintre aceste subiecte ar aduce mai mult trafic, ar trebui să te poziționezi in partea de sus a Google pentru asta? Puteți răspunde la această intrebare prin conectarea paginilor topranking din ambele cuvinte cheie arefs și de a studia cat de mult trafic de căutare aceste paginile ajung in TOTAL. Și ceea ce veți descoperi este că articol care se ocupă de "trimite site-ul pentru a căuta motoarele "devine cu aproape 10 ori mai mult decat traficul artic despre "Sfaturi SEO", chiar dacă acesta din urmă are aproape două ori volumul de căutare. Dacă doriți să aflați de ce se intamplă acest lucru, vă invit pentru a citi postul meu recent de blog, care vorbește despre pericolele de a se baza doar pe volumul de căutare a cuvintelor cheie. Prin acordarea atenției măsurătorilor de trafic in timp, veți incepe să vedeți tendințe și fluctuații. păstrare urmăriți performanța conținutului individual piesele sunt cruciale.

1. Audit de conținut intensiv - Panda Google algoritmul este constant rafinat determină calitatea site-urilor din memoria cache. Acest a condus la clasarea site-urilor blocate și a site-urilor filtrată pentru lucruri precum canibalizarea conținutului, conținutul subțire, etc. Acest lucru este valabil mai ales in cazul situații in care unele dintre cele mai specifice
sub-nișele de pe amplasament sunt foarte vizate la, confundat sau asociat cu cuvantul cheie principal. Gandiți-vă la rănirea personală și la mașină accidente. Acoperis pentru acoperiș sau șindrilă pentru asfalt instalare. Este important să știți cand creați o pagină nouă pentru un cuvant cheie sau includeți-o ca un h2-h4 pe pagina despre subiectul principal.
2. Proiectați-vă experiența de pagină pentru a se potrivi Călătorie client - Angajare utilizator și comportamentul va continua să crească in funcție de valori urmăriți-vă dintr-o perspectivă SEO. In cazul intrebărilor nu se răspunde că va provoca bounces. Ca trafic continuă să sări, poate fi o indicație a ta pagina care nu indeplinește intenția interogării și Google ar putea să oprească afișarea. La care se adauga, există totul despre dorința ta traficul web pentru a converti in potențiali clienți, vanzări etc. Ințelegeți diferența dintre cereri de informații aka cumpărător termeni și interogări comerciale cunoscute și cum ar fi cumpărătorii pagini optimizate pentru ambele. Este perfect
oportunitatea de a crea resurse care ar putea obține legate in intreaga industrie, suplimentare pagini de pe site - ul dvs. pentru UX și interconectare, și o călătorie cu clienții care poate duce oamenii fereastră de cumpărături sau o stare de curiozitate pentru a cumpărător in numerar.
3. IDF / WDF - Sunt sigur că ați auzit de cuvant cheie densități in ceea ce privește numărul de ori ar trebui să aibă cuvantul dvs. cheie in pagina pe care dvs. incearcă să se poziționeze. IDF (document invers frecvență) și WDF (in documentul frecvența) se referă la frecvența cuvintelor și a cuvintelor sunt utilizate atat pe pagină, cat și pe pagină pe alte pagini și cum sunt aceste cuvinte ponderat.

ORGANIZARE COD ȘI CONȚINUT

Rularea unei analize competitive pe textul paginii impotriva concurenților pot descoperi zeci de cuvinte și fraze sau mai multe care ar putea lipsi de la conținutul dvs. Organizarea corectă și eficientă a paginii dvs. conținutul este una dintre cele mai bune modalități de a vă ajuta paginile clasați mai bine in rezultatele căutării. Cuvintele pe care tu utilizarea și modul in care le folosiți, dați Google, Bing și alte motoare de căutare puternice indicii ce tip de răspunsuri oferă paginile dvs.

  1. Du-te pentru cuvinte cheie coada lungă și de căutare fraze care vor face mai puțin competitivă și mai ușor pentru tine de a rang.
  2. Aruncați o privire la articolele de top care sunt clasate in Google și vedeți ce face fiecare dintre ele mare, apoi creați un timp și mai mare și mai bun articol propriu.
  3. Părăsiți-vă conținutul cu imagini vizuale originale, diagrame și referințe de autoritate pentru a crea copii de rezervă ale dvs. declarații. De asemenea, menționați alte site-uri de autoritate, studii de caz și articole.
  4. Odată ce conținutul dvs. este organizat, trebuie să faceți este ușor accesibil tuturor utilizatorilor. Oamenii folosesc multe dispozitive pentru a interoga motoarele de căutare, de la laptopuri la
    telefoane mobile. Cu cat este mai rapidă difuzarea site-ului dvs.
    informații, cu atat mai bine.
    1. Faceți site-ul dvs. rapid. Nu doar pentru SEO, ci pentru utilizabilitate. Nimeni nu dorește vreodată un site incărcat mai lent. Nu cred că este vorba despre a imens factor de rang Google, dar cu AMP și similar, este clar că viteza este o direcție Google nu va incetini pe (nici un joc destinat).

2. Aveți etichete originale care nu sunt prea optimizate. Aceasta inseamnă includerea mărcii dvs. acolo. Unii proprietari de site-uri incă mai tind să meargă peste bord, incercand să obțină cuvintele cheie perfecte
in titlu, care tinde să facă lucrurile in totalitate nefiresc. Faceți cercetare prin cuvinte cheie, dar, de asemenea, asigurați-vă că descrie cu exactitate (in doar cateva cuvinte) ce a pagina este de aproximativ.

3. Obțineți un certificat SSL și verificați toate redirecționările. Verificați www la non-www (și invers). Asigurați-vă că adresele dvs. URL nesigure se redirecționează către ajutarea utilizatorilor să știe că informațiile lor sunt sigure le oferă un sentiment de confort, care poate incurajați-i să exploreze mai multe site-uri. In timp ce Certificatele SSL adaugă un nivel important de securitate, titlurile și legăturile relevante contribuie, de asemenea, la construirea raportului creand un sentiment de claritate și incredere cu utilizatorii.


1. Optimizați-vă titlurile, titlurile și permalinks-urile: Știu că sunt cam trei-in-una, dar astea sunt schimbări ușoare pe care proprietarii site-ului le pot face consiliul care are un impact mare. Inclusiv dvs. expresii de cuvinte cheie in aceste trei domenii ajută oamenii (și Google) văd repede că dvs. conținutul este relevant pentru ceea ce caută pentru. Așa cum se referă la titluri și permalinks, acest lucru este foarte important pentru că acestea sunt primele elemente pe care oamenii le văd intr-o pagină cu rezultatele căutării care ii avertizează asupra unui rezultat relevant al căutării. Bine scrise și optimizate titluri și permalinks poate creșteți ratele de clic in rezultatele căutării pagini. Titlurile bine optimizate permit oamenilor pentru a scana rapid conținutul și pentru a găsi ce este relevante pentru ele. E vorba doar de a ajunge la oameni uita-te la paginile tale.

2. Direcționați o singură expresie cheie pe pagină: site-ul bine organizat permite oamenilor să facă ușor găsiți ceea ce căutați și ceea ce face, de asemenea este mai ușor pentru Google să determine dacă pagina ta este cea mai relevantă sursă de informații pentru căutători. Dacă ești cu totul peste tot domeniile dvs. de subiect, atunci Google este mai puțin probabil să alege articolul respectiv din indexul său arată căutătorilor. Cand oamenii caută online, adesea caută o piesă foarte specifică informații și trebuie să vă faceți pagina numai despre acel subiect.

CLIC-THRU RATE

Pe măsură ce mai mulți oameni folosesc telefoanele mobile și comprimatele drumul lor spre conectare, cererea instantanee răspunsurile cresc. Asigurați-vă că paginile dvs. sunt ușoare și incărcate repede mulțumesc nu numai sfarșitul utilizator, dar și Google.
1. Viteza paginii este un factor imens! Unul trebuie intotdeauna rețineți că toți ceilalți factori sunt aproximativ asemănătoare, pagina mai rapidă aproape intotdeauna depășește concurenții in Google SERP. Acea se aplică in special la nișe foarte competitive. Prin urmare, reglarea fină a site-ului, configurarea acestuia și toate componentele vitale, inclusiv uber-rapid găzduirea cumulează intr-o competiție temporară avantaj. Este trecătoare de curand, majoritatea, dacă nu toate conștienți de incercarea de a depăși unii pe alții.

2. Cu Speed ​​Page fiind o astfel de SEO factor de greutate, celelalte două cruciale semnalele sunt uneori neglijate. de conducere crawler budget este cheia. La urma urmei, totul SEO incepe cu crawling. Chiar și cea mai bună căutare eforturile de optimizare a motorului sunt irosite dacă Google nu poate accesa cu crawlere site-ul, sau cel puțin este piesele cele mai de dorit in mod regulat și frecvent.
Pentru site-urile web mijlocii și mari nu există nici o cale in jurul aplicării analizei jurnalului de servere in ordine pentru a direcționa intenționat Google cu crawlere intr-o direcție dorită. Acesta este unul, dacă nu motivul de ce trebuie efectuat un audit SEO tehnic la cel puțin o dată la douăsprezece luni. De preferință prin o terță parte, care nu este atașată emoțional la site-ul sau produsul și nu este timid subliniind defectele sale.

3. In cele din urmă, fără o definiție clară și egală a manifestat o propunere unică de vanzare există puține șanse de reușită pe termen lung organice Căutare Google. Pentru Google există nici un stimulent pentru a clasifica un site foarte. Pentru ei este doar unul dintre numeroasele site-uri similare orice valoare suplimentară pentru utilizatorii lor. De-aceea gestionarea așteptărilor utilizatorului incepand cu fragment de reprezentare imobiliară de bază, precum și pe fiecare pagină de destinație indexabilă este o necesitate. Face acest lucru influențează pozitiv CTR și Google sări , sporind astfel semnificativ utilizatorul relevant semnale. Mai important, merge impreună un fapt de lungă durată de căutare: Google ii place site-uri web care sunt populare cu utilizatorii.

INTR-O GRABĂ? NU TE COMPLICA

Optimizarea site-ului dvs. pentru o mai bună clasare in căutarea poate fi un proces nesfarșit. In fiecare lună, nouă site-urile sunt lansate și algoritmii de căutare sunt la curent. Acestea fiind spuse, există cateva sfaturi de bază care pot fi implementate rapid. Dacă sunteți ocupat proprietarul afacerii, aceste sfaturi simple vă pot ajuta să stabiliți baza pentru extinderea strategiei online in viitor.
1. Verificați totul. De prea multe ori "gandim" despre cum sa făcut ceva față de verificand ceea ce sa făcut cu adevărat.
2. Cunoaște-ți clientul. Testează cu Google AdWords pentru a vedea dacă un cuvant cheie convertește pentru noi. Știind clientul tău se poate deschide ceea ce tu sunt direcționate.
3. Gestionați corelarea internă pe fiecare pagină (siloz sau nu-silo) și asigurați-vă că nu ați terminat analizarea limbajului natural. Folosind link-uri interne pentru a impinge oamenii de la unul bucată de conținut relevant la altul crește angajament și incredere. Pe măsură ce utilizați Google Analytics pentru a determina modul in care utilizatorii navighează prin site-ul dvs., observați căile pe care le puteți face călătoria clientului chiar mai bine și link-ul către mai multe răspunsuri utile in interiorul Site-ul tău.


1. Marcați conținutul dvs. cu textul corect și cele mai fezabile date structurate.
2. Continuați să monitorizați elementele de pe pagina dvs. URL-uri de navigare ecologică utilizand funcția inteligentă crawlere pentru a vă asigura că acestea sunt bine optimizate.
3. Asigurați-vă că structura internă de legătură este bună organizat pentru a propaga PR și utilizatorii la cele mai importante pagini de destinație cu ușurință. În plus față de utilizarea Google Analytics, unele SEO instrumentele pot extrage informații detaliate pentru dvs., făcand procesul de colectare a datelor este chiar mai ușor.

CUPRINSUL STILAT

Publicarea conținutului bine conceput, care vizual satisface utilizatorii este regele tuturor practicilor SEO. Dacă nu incepeți cu răspunsuri utile și produse informații, oamenii nu vor lua timp să rămană destul de lung pentru a se converti. De aceea, elemente de genul titlurile clare ale paginilor și cuvintele cheie cu volum mare sunt esențial de utilizat.
1. Pentru SEO pe pagina, titlul conținutului dvs. este cel mai important element. Titlul ar trebui să fie conține cuvantul dvs. cheie de rang dorit și titlu ar trebui să fie infășurat intr-o etichetă h1. Titlul ar trebui să fie și titlul meta al paginii in sine. "
2. Cel de-al doilea cel mai important element al SEO-ului onpage este conținutul corpului insuși - este necesar pentru a conține cuvantul cheie de rang dorit in primul paragraf, cel puțin o dată după aceasta și o singură dată in ultimul paragraf. In afară de asta, este nevoie pentru a include cuvinte cheie asociate și, mai presus de toate, oferi valoare cititorilor.
3. Al treilea cel mai important sfat SEO pe pagina este structura dvs. internă de legătură. Construiți mai mult linkuri interne către paginile și postările pe care doriți să le faceți să fie mai inalte in rezultatele căutării și să nu vă fie frică pentru a utiliza textul de ancorare cu potrivire exactă atunci cand construiți legături interne. Ajută cu adevărat!

Legăturile interne și cuvintele cheie de calitate reprezintă necesități, dar trebuie să vă asigurați că conținutul dvs. pare firesc oamenilor reali. Dacă incercați prea mult pentru a conectați-vă cu algoritmi de căutare in loc de oameni, eforturile dvs. sunt puțin probabil să reușească.
1. Concentrați-vă pe conținutul de calitate - dacă doriți site-ul să fie privit ca o autoritate in nișă aveți nevoie de conținut autoritar. Păstrarea dvs. conținut concentrat pe date reale și nu pe dvs. opinii sau opinii va ajuta la construirea credibilității.
2. Experiența utilizatorului - experiența utilizatorului nu numai vă ajută clienții să se bucure și să se intoarcă, dar de asemenea declanșează semnalele pe care Google le caută intr-un site. Cu cat petrece mai mult pe tine site-ul, cu atat mai multe pagini pe care le vizitează etc. experiență pozitivă și posibila creștere in randuri.
3. Păstrați lucrurile naturale - Nu incercați să vă gandiți prea mult lucruri. Vreți ca eforturile voastre să pară naturale și niciodată nu doriți să forțați SEO. Daca esti efectuarea de modificări sau incercarea de a adăuga un cuvant cheie in cazul in care acesta nu pare natural nu o faceți! Cu ani in urmă, motoarele de căutare păreau să ofere o mai bună rezultate atunci cand fraze scurte au fost interogate. "Film showtimes "ar da adesea un răspuns mai bun decat "Care sunt viitoarele showtime in mișcare? oraș? "Acest lucru se schimbă, totuși, in calitate de companii implementați tehnologia AI și tehnologia bazată pe voce. Ca tine dezvoltați conținut nou pentru site-ul dvs., amintiți vă intotdeauna să vă intrebați: cum sunt aceste informații utile?

1. Asigurați-vă că fiecare pagină de pe site-ul dvs. este incărcată corect. Efectul randat al codului dvs. ar trebui să fie să conțină in mod clar mesajul dorit consumatorul să găsească / citească. Dacă codul dvs. nu are să executați corect, este posibil să nu fie accesibilă cu crawlere.
2. Folosiți marcarea corespunzătoare a schemei ori de cate ori posibil.
3. Răspundeți la o intrebare. Căutările sunt numite literalmente "Interogări" ... asigurați-vă că anticipați interogarea căutătorului și oferirea unei clarificări răspundeți la aceasta. Un loc vizibil. Preferabil aproape in partea de sus a paginii :)

Google vă oferă detalii excelente despre felul in care vă aflați paginile sunt servite, dar trebuie să luați timp pentru a analiza datele. "Indexarea" se referă la modul in care se face motoarele de căutare interpretează datele dvs. pe baza indicii pe care le oferiți pe pagina.
1. Urmăriți indexarea. Faceți-o mai ușor pentru crawler pentru a ști care sunt cele mai multe pagini important prin faptul că vă asigurați că nu sunteți indexarea lucrurilor care nu trebuie indexate. Categorii de bloguri, etichete, pagini de autor, conținut subțire, paginare, etc ... acestea sunt intr-adevăr doar irosind timpul crawlerului si potential deschizandu-vă pentru canibalizarea cuvintelor cheie.
2. Canibalizarea cuvintelor cheie - Google nu ca tine să clasați mai multe pagini pentru același cuvinte cheie. Cand ii confundați cu doi (sau mai multe) pagini care concurează pentru aceleașicuvant cheie, nici nu va rang. Pentru a repara: deoptimizează pagina neintenționată, 301 sau imbinarea conținutului.
3. Echilibrează rapoartele de ancoră internă. Și ele contează.

Dacă descoperi că oamenii nu răspund la o pagină sau la o bucată de conținut, este important să revizuiți sau să o eliminați, astfel incat alte pagini mai reușite vor prima. Cu cat mai frecvent scufundați un utilizator in modele de implicare pe site-ul dvs., cu atat mai bine sunteti echipat pentru a urmări rezultate in căutare mai mari.

1. Mențineți indexul site-ului dvs. religios si curat. Asigurați-vă că fiecare pagină cu care se confruntă Google are valoare și este căutata.
2. Vizitați cu crawlere site-ul săptămanal (și uitați-vă la date de la crawl). Amintiți-vă că SEO tehnic nu mai este o opțiune. Optimizarea nu se termină; asigurați-vă că site-ul dvs. este un lider SEO tehnic din nișă. Dacă nișa ta este competitivă, incearcă să fie puțin inaintea curbei.
3. Asigurați-vă că performanța dvs. mobilă este dvs. focalizare cheie (presupun ca site-ul dvs. este 100% mobil prietenos, deoarece este 2019 - DUH!). Mobil performanța este un factor de clasament acum și bazat pe observațiile mele, este cel mai mult webmasterii cumva nu pot obține dreptate. Da trebuie să adăugați că ar trebui să incercați să fiți cel mai rapid site web din nișă? Cand faceți acest lucru, asigurați-vă că nu vă uitați la acei dinozauri metrici precum "timpul de incărcare", după cum știm cu toții sunt 2012

Concluzie

Optimizarea paginilor dvs. Web pentru o mai mare implicare și căutare clasamentul este un proces continuu. Există foarte puține garanții cand vine vorba de obținerea traficului din căutarea organică, dar folosind acest sfat expert va crește dramatic șansele dvs. de succes. Creați cu sarguință un web clar, de ajutor, orientat spre utilizator paginile dvs., șansele dvs. de a crește conversia sunt extinse. Chiar dacă ai doar timp să incorporezi cele mai simple elemente, o să o faci fiți cațiva pași mai aproape de indeplinirea obiectivelor dvs. online.

Optimizare SEO Ghid SEO White SEO SEO

0 Comments

Join Conversation