29 Jun
Moduri De Crestere A Vanzarilor Online

5 Moduri de Creștere a Vânzărilor Online

Din fericire, există zeci de moduri în care puteți face mai multe vânzări online, dintre care multe puteți implementa imediat. Unele dintre aceste sfaturi se concentrează pe strategiile specifice pe care le puteți implementa, in timp ce altele sunt mai generalizate.

In acest articol, vom examina 5 strategii, deci dacă vand bunuri fizice sau conduceți o afacere bazată pe servicii, aici sunt 5 de tehnici de acțiune care pot fi utilizate pentru a crește performanța vanzărilor online.

1. Fii sincer in vanzărilor tale Acest lucru poate părea dureros de evident, dar este uimitor pentru mine cate site-uri scriu că produsele lor nu pot face bani. Nu numai că onestitatea din vanzarea dvs. este crucială pentru reputația companiei dvs., ci și incurajează, și incurajează si increderea in brandul dvs. Nu faceți afirmații pe care nu le puteți justifica și nu utilizați hiperbolă ușor - consumatorii de astăzi sunt hipersensibili la marketingul BS, deci fiți cinstiți, simpli și abordabili in toate copiile dvs. de vanzare, de la pagina dvs. de pornire la campaniile dvs. de e-mail. Acest principiu se aplică și modului in care vă poziționați ca afacere. Ați intalnit vreodată un site care este in mod evident condus de una sau două persoane, dar are o copie care ar fi mai potrivită unei companii multinaționale de intreprinderi? Această abordare nu numai că te face să arăți prost, dar de asemenea dăunează credibilității brandului tău. Dacă sunteți o companie mică, luați-vă mandria și faceți-o in avans - mulți consumatori se indreaptă spre intreprinderi mai mici, tocmai datorită serviciului personal mai individualizat pe care il pot oferi. Nu incercați să fiți ceva ce nu sunteți.

2. Obțineți mai multe clicuri pentru anunțuri cu extensiile la anunțuri Dacă vindeți lucruri online, extensiile la anunțuri sunt o metodă fără sens - această funcție (disponibilă atat in ​​AdWords, cat și in Bing) vă permite să faceți anunțul dvs. mai mare cu cat mai multe locuri de accesat. Și nu mai costă nimic! Și sigur crește rata de clic a anunțului dvs.! Uimitor, nu?

Moduri de Creștere a Vanzărilor Online

3. In exemplul de mai sus, legăturile către "Ochelari de soare pentru bărbați" și "Ochelari de soare pentru femei" dau oamenilor care doresc să cumpere o nouă pereche de două locuri suplimentare pentru a face clic pe Ray-Ban. Acest lucru economisește clientul potențial un pas și face mai ușor și mai rapid găsirea exactă a ceea ce dorește (astfel incat aceștia să meargă pe site-ul dvs. in locul unui concurent).

Legiunile clienților mulțumiți sunt mult mai influenți decat chiar cel mai bine redactari si exemplare de vanzări, așa că asigurați-vă că includeți marturii și recenzii de la evangheliștii dvs. de marcă hardcore cu privire la cat de minunați sunteți. Acestea ar putea apărea pe paginile dvs. de produs, pe paginile de destinație, pe pagina de prețuri, chiar și pe pagina dvs. de pornire.In mod similar, includerea semnalelor de incredere poate fi o modalitate excelentă de a crește vanzările online, deoarece creează o percepție mai favorabilă asupra mărcii dvs. in mintea perspectivei și poate depăși potențial ezitările in mod preventiv. Dacă afacerea dvs. are acreditări profesionale (chiar și ceva de rutină ca certificarea Bureau Better Business sau apartenența la camera dvs. locală de comerț), puneți pune aceste semnale de incredere in fața și centrul site-ului dvs. Dacă aveți o listă impresionantă de clienți mulțumiți, asigurați-vă că perspectivele dvs. știu despre asta.

4. Creaza Oferte De Sezon Sau Urgenta
Este important să fiți cinstiți și transparenți cu privire la cine sunteți și ce faceți, dar nu există nicio regulă împotriva creării unui sentiment de urgență pentru a convinge potențialii clienți să cumpere de la dvs. chiar acum.

Creaza Oferte De Sezon Sau Urgenta

Mulți consumatori răspund in mod pozitiv la stimulentele care creează un sentiment de urgență, de la ofertele speciale de timp pană la produsele ediție limitată. Deși modurile in care puteți realiza acest lucru sunt la fel de diverse ca produsele pe care le puteți cumpăra online, unele strategii pot fi mai eficiente decat altele. De exemplu, dacă nu faceți (sau nu puteți face) un produs cu o ediție limitată pentru a atrage clienți potențiali, puteți oferi un stimulent financiar clienților care se angajează imediat să cumpere, cum ar fi transport gratuit sau o reducere.

In AdWords, puteți utiliza instrumente de personalizare a anunțurilor pentru a afișa o inversă in funcție de o ofertă sezonieră sau o vanzare cu timp limitat. Cu toate acestea, alegeți să faceți acest lucru, creand un sentiment de urgență este o modalitate excelentă de a crește vanzările online.

5. Oferiți o garanție de Rambursare a Banilor De multe ori, unul dintre cei mai puternici factori in decizia unui consumator de a nu cumpăra ceva este aversiunea față de risc - dorința de a evita o pierdere potențială. De cele mai multe ori, acest risc perceput este unul financiar. De ce ar trebui cineva să cumpere produsele dvs.? Ce se intamplă dacă nu funcționează sau clientul nu le place? Chiar și achizițiile mici pot duce la riscul de "remușcare a cumpărătorului", astfel incat să depășească această obiecție de la inceput prin oferirea unei garanții de rambursare a banilor.

Creștere Vânzărilor Online Crește Vânzările Online Metode de Creștere a Vânzărilor Online

0 Comments

Join Conversation