20 Mar
Cei Cinci Factori De Transformare In Marketing Digital Astazi Vorbim Despre Reclame Si Eperienta Mobila

Cei cinci factori de transformare în marketing digital: astăzi vorbim despre reclame și experiența mobilă

Acest articol face parte dintr-o serie in care examinăm cei cinci factori care contribuie la transformarea marketingului digital. In special, este dedicat reclamelor și experienței mobile, două dintre cele mai importante elemente ale campaniilor de marketing.

Pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă atat clienților potențiali, cat și celor existenți, trebuie să incercați mai intai să identificați in mod corect audiența, apoi să le atrageți atenția cu mesajul potrivit și in final să incercați să optimizați experiența lor. Am abordat deja strategii pentru a ajunge la public primul articol din această serie. In acest sens, vom acoperi reclame și experiența mobilă.

Care este cel mai bun mod de a vă organiza anunțurile pentru a ajunge atat la potențiali clienți, cat și la cei pe care ii aveți deja și pentru a vă atinge obiectivele de marketing digital?

Noi tehnologii de publicitate

  • Pentru a vă ajuta mesajele de marketing să ajungă la audiențe intr-un mod corect și eficient, puteți aplica noi tehnologii de publicitate bazate pe invățarea automată și automatizarea tuturor formatelor de anunțuri pe care le utilizați. De exemplu, dacă difuzați anunțuri de căutare adaptive , vă veți imbunătăți performanța arătand clienților mesaje mai relevante cu text mai lung. Dacă optimizați reclamele prin aplicarea formatului de afișare adaptiv , vă veți extinde baza de clienți și veți obține mai multe conversii cu campanii inteligente de acest tip.
  • Strategie integrată cu mesaje personalizate De asemenea, puteți transmite mesaje personalizate către diferite audiențe in mod dinamic și pe baza datelor. Dacă, de asemenea, vă adaptați strategia la caracteristicile fiecărei platforme, veți imbunătăți in continuare performanța reclamelor. De exemplu, puteți transforma anunțurile video in instrumente narative puternice de marcă cu secvențiere de reclame video și Director Mix Astfel, puteți prezenta mesaje diferite și conținut diferit de text, imagine, audio și video către diferite audiențe. In Rețeaua de căutare, puteți afișa mesaje diferite către publicuri diferite, aplicand funcțiile < unui singur anunț din aceeași campanie.

Dezvoltarea unei strategii de publicitate integrate și coerente pentru toate canalele de publicitate.
Dacă vă limitați la aplicarea strategiei de publicitate pe care o utilizați pe canalele tradiționale pe canale digitale, este posibil să nu obțineți rezultatele pe care le căutați. Trebuie să vă creați strategia de conținut publicitar asigurandu-vă că mesajele diferitelor canale digitale sunt coerente și integrate intre ele și ținand cont de caracteristicile fiecărui canal. De exemplu, mesajul dintr-un anunț bumper de 6 secunde poate fi foarte diferit de mesajul de la un anunț video de 25 de secunde.

3. Măsurarea și testarea
Evaluează datele și statisticile pe care le obții din soluțiile de contorizare pentru a urmări performanța anunțurilor și personaliza. De exemplu, puteți măsura impactul anunțurilor YouTube folosind funcția Brand Lift pentru a afla care dintre acestea inregistrează cele mai multe interacțiuni. De asemenea, cu funcția Variațiuni publicitare, puteți analiza eficiența diferitelor texte din anunțurile din Rețeaua de căutare, făcand un test A / B. Puteți utiliza această metodă pe baza datelor de măsurare și experimentare in activități publicitare pe care le efectuați pe toate platformele.

Incepeți să utilizați cele mai noi tehnologii de pe site-urile dvs. mobile Cand ne gandim la capacitatea de utilizare a site-urilor web mobile, există două elemente de bază care trebuie luate in considerare. Prima este o experiență bună a utilizatorului, care permite utilizarea site-ului in mod optim și ușor. Intr-un sondaj Google realizat anul trecut, utilizatorii s-au plâns despre cat de dificil a fost să navigați pe site-urile mobile și cat a durat procesul de achiziție. Este de dorit ca o echipă să supravegheze imbunătățirea continuă a experienței. De asemenea, ideile pentru imbunătățiri ar trebui testate A / B cu utilizatorii și ar trebui puse la dispoziție dacă funcționează.

In plus, utilizatorii doresc să poată descărca conținutul pe dispozitivele mobile cat mai repede posibil, astfel incat viteza de incărcare a paginilor este esențială. Avand in vedere că mai mult de jumătate dintre utilizatori lasă pagini care necesită mai mult de 3 secunde pentru a se Incărca , o experiență de Incărcare rapidă este foarte importantă

Instrumentul Testat site-ul meu reinnoit permite companiilor să afle dacă viteza site-ului lor web s-a imbunătățit in ultima lună, să o evalueze in comparație cu site-urile altor mărci și să descopere cat pot să-și crească veniturile prin creșterea acestuia. In plus, oferă sfaturi și un rezumat al aspectelor specifice care pot fi corectate pentru a accelera viteza site-ului și a paginilor sale. Toate aceste recomandări pot fi descărcate intr-un raport detaliat. Cu acest instrument, puteți ști in ce situație vă aflați și puteți imbunătăți viteza de incărcare, aplicand sugestiile lor.

Studiile asupra vitezei de incărcare a paginilor arată că mai răman multe de făcut. Cu toate acestea, există noi tehnologii care vă pot face sarcina mai ușoară. Prima dintre aceste tehnologii este Accelerated Mobile Pages (AMP), o bibliotecă web cu software gratuit care ne permite să creăm pagini web care se incarcă intr-o secundă. Din iulie 2018, scorul de viteză mobil pentru paginile de destinație poate fi vizualizat din interfața Google Ads. Acest scor este 10/10 cand 90% din pagini folosesc AMP. Standardul AMP a fost optimizat in timp, astfel incat să poată fi aplicat pe pagini cu conținut dinamic. Multe site-uri de e-commerce utilizează această tehnologie. De exemplu, in 2018, AliExpress a inceput să profite de această tehnologie pe site-ul său mobil , reducand timpul de incărcare cu 40% și crescand rata de conversie cu 4,3%.

Aplicațiile web progresive (PWA) permit utilizatorilor să ofere o experiență rapidă, optimă și similară cu cea oferită de aplicații. Deși conexiunea este lentă și intermitentă, cu aplicațiile PWA vă puteți bucura de loialitatea aplicațiilor și de accesul pe care Web-ul il permite.

Dacă aceste două tehnologii sunt combinate, rezultatul este o experiență web aproape perfectă. Cu AMP, puteți obține cele mai bune rezultate posibile prin atragerea de utilizatori pe pagina dvs. de destinație. Apoi i puteți permite să finalizeze următorii pași din experiența aplicațiilor PWA.

Puteți lansa inițiative care respectă aceste bune practici pentru a adopta strategii de marketing eficiente pe toate platformele de publicitate digitală.

Cei cinci factori de transformare în marketing digital Cei cinci factori de transformare în marketing digital Google Cei cinci factori de transformare în marketing digital si Factori de Ranking

0 Comments

Join Conversation