18 Nov
Cumparatorii Folosesc Functia De Cautare In Magazinele Online

Cumpărătorii Folosesc Functia de Căutare în Magazinele Online

Comercianții cu amănuntul au demontat de multă vreme cand oamenii iși scot telefoanele intr-un magazin și, probabil, incep să caute un produs mai ieftin și mai bun din concurență. Este adevărat că oamenii sunt pe telefoane mai mult ca oricand in magazine.

interogarile de căutare mobilă care au loc intr-un magazin au crescut cu 15% in ultimii ani. 1 Dar aceasta nu este neapărat o veste proastă. Pentru a ajunge la baza a ceea ce fac oamenii pe telefoanele lor in magazine - și pentru a ajuta retailerii să elaboreze o strategie de marketing care să ii ajute pe acești clienți - am efectuat noi cercetări. Ceea ce am descoperit este că oamenii nu mai urmează o cale de cumpărare previzibilă și dreaptă . Acum, ei continuă să lărgească și să-și restrangă opțiunile in timp ce fac cumpărăturile. Aceasta se aplică și cumpărătorilor din magazin.

Deci, cum puteți ajuta clienții care caută mai multe informații in timp ce vă explorează magazinul?

Iată patru lucruri cheie de luat in considerare.

Faceți ușor pentru cumpărători să găsească răspunsuri inainte de a ajunge la magazin. Odată ce un cumpărător a decis să iți viziteze magazinul, apelează la mobil pentru a planifica călătoria in avans . De la primirea recomandărilor mărcii pană la verificarea disponibilității produsului pană la căutarea orelor magazinului, oamenii ajung la magazin mai informați ca niciodată. Faceți aceste detalii ușor de găsit in experiențele dvs. online pentru a obține clienții primiți și gata să cumpere. De exemplu:

  1. 41% dintre cumpărători iși doresc comercianții cu amănuntul să facă o treabă mai bună de a impărtăși informațiile despre inventar.
  2. Datele noastre arată, de asemenea, că cumpărătorii continuă să caute oferte in timp ce sunt in magazin și caută online lucruri precum „[numele vanzătorului] + cupoane din magazin” sau agregatoare de tranzacții precum RetailMeNot.
  3. Ajutați clienții să inceapă prin a face aceste informații ușor disponibile inainte de a trece prin ușile dvs.

O concepție greșită comună este că atunci cand un client iși folosește telefonul pentru a căuta in magazin, incearcă doar să vadă care dintre concurenții dvs. vinde ceva la cel mai ieftin preț in timp ce cumpărăturile de comparație se intamplă, majoritatea cumpărătorilor din magazin caută de fapt online pentru mai multe informații despre magazinul dvs., marca sau produsele pe care le oferiți. Cumpărătorii din magazin au o șansă de 4 ori mai mare de a căuta pe Google brandul de vanzare cu amănuntul al magazinului in care sunt in prezent in comparație cu următorul concurent cel mai mare și există cu 6X mai multe căutări ale retailerului decat pentru amazon.

imputerniciți cumpărătorul din magazin

Oamenii caută, de asemenea, alte tipuri de asistență, cum ar fi asistența lingvistică. Cererea de ajutor de traducere este in creștere rapidă. Căutările in magazin pentru Google Translate și „traductor” („traducător” in spaniolă) au urcat in clasament an de an la majoritatea comercianților de retail pe care i-am analizat. Am constatat, de asemenea, că 50% dintre cumpărători folosesc videoclipuri online, in timp ce se află in magazine pentru a face un produs cu un produs inainte de a discuta despre acesta cu reprezentanții de vanzări, pentru a-și aminti ce să cumpere și multe altele.

Momente ca acestea creează o oportunitate enormă pentru marketeri de a oferi asistență rapidă și semnificativă, care sporește experiența din magazin a unui client. Branduri precum Best Buy se așteaptă acum că clienții au făcut sau vor continua să facă cercetări pe mobil atunci cand sunt in magazin. De aceea, a creat experiențele online și magazinul pentru a se reflecta reciproc. De exemplu, Best Buy a extins expertiza asociaților de vanzări „Blue Shirt” online, cu ghiduri de cumpărare pe site-ul său și tutoriale video YouTube pentru subiecte complexe, cum ar fi cum să cumpărați obiectivul potrivit pentru camera dvs. DSLR.

Actualizați experiența din magazin

Cand oamenii sunt in magazinul dvs., se termină mai mult decat cumpărăturile. De asemenea, găsesc modalități de a trece timpul și de a răspunde la intrebările de zi cu zi in timp ce fac cumpărăturile. Verificarea rețelelor sociale și a vremii sunt căutări populare in magazin. Chiar iși fac brainstorming-ul pentru următoarea masă. Căutările referitoare la restaurante și produse alimentare, precum „restaurante”, „restaurante langă mine” și „mancare langă mine” apar de obicei in primele 20 de căutări pentru mulți comercianți.

Marketerii profită de aceste informații investind in „vanzare cu amănuntul experiențial” care le oferă cumpărătorilor mai multe motive pentru a rămane și a investi timp in magazinele lor, dincolo de doar cumpărăturile. Ralph Lauren este un brand care integrează ospitalitatea și artele culinare in magazinele sale de vanzare cu amănuntul pentru a angaja consumatorii cu expresii experiențiale și unice ale mărcii. Cafenelele și restaurantele Ralph sunt situate in magazinele emblematice Ralph Lauren din New York, Tokyo și Hong Kong, permițand clienților să se relaxeze și să se bucure de pauzele de la cumpărături.

Pe măsură ce iți construiești strategiile omnicanale și in magazin, ia in considerare ceea ce oamenii caută inainte și după ce ajung la magazinul tău. Indiferent dacă ii ajută să găsească produsul potrivit, să urmărească codurile cupoanelor sau chiar să oprească frapele foamei, prezicerea intenției lor te va ajuta să te pregătești să anticipezi și să iți indeplinești nevoile.

Sursa: Google Data, SUA, trafic agregat, anonimizat de magazine pentru mărci de vanzare cu amănuntul de top in anumite tipuri de magazine dintr-un eșantion de utilizatori din SUA care au activat istoricul locațiilor și căutărilor, N = 28 de mărci de vanzare cu amănuntul, 2017.

magazine pentru mărci de vanzare cu amănuntul de top magazine pentru mărci de vanzare cu amănuntul magazine vanzare cu amănuntul

0 Comments

Join Conversation