07 Oct
Mesaj De Vanzari Creati Mesaje Care Sa Vanda

Mesaj De Vanzari, Creati Mesaje Care Sa Vanda

OBIECTIVE DE INVATARE Pană la sfarșitul acestei secțiuni, veți putea invata cum sa concepeti un mesaj de vanzare. Discutați un mesaj de vanzarea de bază și identificați scopul central.

Detaliați principalele părți ale unui mesaj de vanzare și ințelegeți strategiile de succes. Un mesaj de vanzare este mesajul persuasiv central care intrigă, informează, convinge, apelează la acțiune și inchide vanzarea. Nu orice mesaj de vanzarea va face o vanzarea directă, dar obiectivul rămane. Indiferent dacă mesajul dvs. de vanzări este incorporat intr-o scrisoare, reprezentat intr-o propunere sau transmis prin radio sau televiziune, scopul rămane același.

Mesajele de vanzare sunt adesea discutate in termeni de motiv și emoție. Fiecare mesaj are elemente de etos sau credibilitate; patos, sau pasiune și entuziasm; și logo-uri sau logica și rațiunea. Dacă mesajul dvs. de vanzări se concentrează exclusiv pe rațiune cu date reci, dure și nimic altceva decat faptele, puteți apela la o anumită audiență, dar cu siguranță nu la majoritatea. Cumpărătorii iau decizii de cumpărare atât asupra emoției, cat și a rațiunii, și chiar dacă au cercetat toate datele relevante despre produsele concurente, decizia poate fi totuși redusă la impuls, emoție și dorință. Dacă mesajul dvs. de vanzări se concentrează exclusiv pe emoție, cu puțină substanță sau deloc, nu poate fi luat in serios. In sfarșit, dacă mesajul dvs. de vanzări nu pare să aibă credibilitate, mesajul va fi respins. In cazul mesajului de vanzare, trebuie să răspundeți nevoilor publicului care variază mult.

In general, apelează la emoție si un pic de curiozitate și ne va atrage atenția, dar ar trebui să fie incluse și o anumită atenție asupra rațiunii și a faptelor. Asta nu inseamnă că trebuie să specificăm manualul tehnic al produsului pe mesajul de vanzarea de deschidere, insă informațiile de bază despre design sau caracteristici, in moduri concrete, specifice, pot ajuta publicul să ințeleagă mesajul dvs. și produsul sau serviciul. Evitați să folosiți prea mulți termeni sau referințe abstracte, deoarece nu toată lumea va ințelege acestea. Doriți ca mesajul dvs. de vanzari să facă treaba, nu publicul.

Format pentru un mesaj comun de vanzări. Un mesaj de vanzare are cele cinci părți principale ale oricărui mesaj persuasiv.

Cinci părți principale ale unui mesaj

Declarație de atenție, folosiți umor, noutate, surpriză sau neobișnuit pentru a atrage atenția. Introducere creează interesul apeland la nevoile și dorințele comune și include o declarație de scop pentru a stabili așteptările. Stabiliți credibilitate, discutați caracteristici atractive și comparați cu concurenții, adresand preocupări sau intrebări potențiale inainte ca acestea să fie luate in considerare chiar. Concluzie: Rezumă-l și oferă pași de soluție sau apeluri la acțiune, motivand publicul să facă următorul pas.

Cu cat este mai mic pasul, cu atat publicul se va conforma. Configurează-ți audiența pentru o inchidere eficientă. Mesaj rezidual: Faceți vanzarea, faceți-i să vă amintească de dvs. și asigurați-vă că cuvintele dvs. finale se referă la cele mai importante informații, cum ar fi un număr de telefon de contact. Obținerea atenției Mesajul dvs. de vanzări va concura cu alte sute de mesaje și doriți ca acesta să iasă in evidență. O modalitate eficientă de a face acest lucru este să vă asigurați că declarațiile și introducerea dvs. de atenție precizează in mod clar modul in care cititorul sau ascultătorul vor beneficia.

Produsul sau serviciul va economisi timp sau bani?

Le va face să arate bine? Le va distra? Ii va satisface? Indiferent de produs sau serviciu, publicul va avea in vedere in primul rand ce este pentru el. Un beneficiu este ceea ce caștigă cumpărătorul odată cu achiziția și este esențial pentru mesajul dvs. de vanzare. Aceștia pot caștiga statut social, popularitate, apel sexual sau chiar pot reduce sau elimina ceva ce nu doresc. Mesajul dvs. de vanzări ar trebui să comunice in mod clar avantajele produsului sau serviciului dvs.

Strategii de mesaje de vanzări pentru succes. Produsul sau serviciul dvs. se poate vinde singur, dar dacă aveți nevoie de un mesaj de vanzare, este posibil să doriți să luați in considerare aceste strategii pentru succes:

Incepeți cu cel mai mare beneficiu. Folosiți-l in titlu, linie de subiect, legendă sau declarație de atenție. Publicul tinde să-și amintească informațiile de la inceputul și sfârșitul unui mesaj, dar iși amintesc mai puțin despre punctele de mijloc. Faceți primul pas contorizand mai intai cea mai bună caracteristică. Faceți pași de copil. Cate un lucru pe rand. Promovează, informează și convinge asupra unui produs sau serviciu simultan. Doriți să auziți da” și să faceți vanzarea asociată, iar dacă confundați publicul cu prea multe informații, prea multe opțiuni, pași de luat in considerare sau produse sau servicii conexe, este mai probabil să auziți „nu” ca apărare. răspuns, deoarece cumpărătorul incearcă să nu greșească.

Evitați confuzia și păstrați-o simplă. Cunoaște-ți publicul. Cu cat puteți face mai multe cercetări de fond cu privire la cumpărătorul dvs., cu atat puteți anticipa mai mult dorințele și nevoile lor specifice și individualizați mesajul dvs. de vanzări pentru a le satisface. Conduceți cu emoție, urmați cu rațiunea. Obțineți atenția publicului cu dramă, umor sau noutate și urmați cu fapte specifice care vă stabilesc credibilitatea, oferiți mai multe informații despre produs sau serviciu și duceți la apelul dvs. la acțiune pentru a face vanzarea Acești patru pași pot ajuta la imbunătățirea mesajului dvs. de vanzări și a vanzărilor. Investiți-vă timpul in planificare și pregătire și luați in considerare nevoile publicului in timp ce vă pregătiți mesajul de vanzări.

Un mesaj de vanzare combină emoția și rațiunea și consolidează credibilitatea, pentru a crea interes pentru un produs sau serviciu care duce la o buna vanzare.

Mesaj De Vanzari Mesaj De Vanzari Online Creati Mesaj De Vanzari

0 Comments

Join Conversation