8 Tipuri Excelente de Marketing de Conținut pentru Afacerile Locale

8 Tipuri Excelente de Marketing de Conținut pentru Afacerile Locale

Știți că marketingul de conținut este încă rege. Este puțin probabil ca acest lucru să se schimbe și asta înseamnă că este treaba dvs. să creați și să partajați tipul de conținut care va aduce clienți la afacerea dvs. și a vă ajuta să vă îmbunătățiți rezultatele.

Cifrele susțin importanța marketingului de conținut. Cercetările arată că 91% din toate companiile B2B utilizează marketingul de conținut, iar același lucru este valabil pentru 86% din companiile B2C. Cu toate acestea, doar 63% dintre companii au o strategie de conținut dedicată.

Puteți vedea care este problema în cauză. Marketingul de conținut este o necesitate și, cu toate acestea, dacă îl faceți în mod necorespunzător – fără un obiectiv și o strategie clară – poate fi o mare pierdere de timp și bani.

Ținând cont de acest lucru, iată 8 tipuri de marketing de conținut pentru a vă ajuta să vă construiți strategia și să vă dezvoltați afacerea.

1: Postări pe blog

Postările pe blog nu sunt deloc revoluționare în lumea marketingului de conținut, și totuși, o mulțime de afaceri locale încă nu fac postări pe bloguri în mod regulat. Cei care o fac culeg roadele:

  • Companiile care scriu pe blog obțin cu 97% mai multe link-uri către site-urile lor web decât cele care nu o fac.
  • Companiile cu bloguri au șanse cu 434% mai mari de a primi un rang ridicat în Google, în comparație cu companiile fără bloguri.
  • 10% dintre postările de pe bloguri se compun, ceea ce înseamnă că acestea atrag mai mult trafic organic în timp.
  • Pentru cele mai bune rezultate, păstrați postările de pe blogul dvs. foarte bine concentrate. Optimizați-le pentru căutarea locală și vocală și asigurați-vă că utilizați o structură clară și ușor de urmat în fiecare post.

2: Infografice

O mulțime de afaceri locale nu se deranjează cu infograficele și este păcat. Acestea sunt din ce în ce mai populare și sunt perfecte dacă trebuie să prezentați o mulțime de date într-un mod ușor de înțeles.

Deși ați putea crede că trebuie să angajați un grafician profesionist pentru a face infografice pentru dvs., nu este adevărat. Instrumentele online, cum ar fi Canva și Venngage, simplifică crearea de infografice frumoase și ușor de partajat.


Infograficele vă pot ajuta să construiți autoritate și gravitate. Sunt ideale pentru a fi partajate pe Pinterest, Instagram și Facebook. Dacă ați publicat recent un blog cu multe date, luați în considerare transformarea acestuia într-un infografic pentru a-l distribui pe rețelele sociale.

3: Mărturii ale clienților

Știți deja că recenziile și mărturiile clienților sunt forme esențiale de dovadă socială pe care să le folosiți în marketingul dvs. online. Cu toate acestea, dacă le gestionați în mod corespunzător, acestea pot face parte, de asemenea, din strategia dvs. de marketing de conținut.


Luați în considerare posibilitatea de a filma mărturii video care spun o poveste convingătoare și le oferă oamenilor un motiv pentru a vă cumpăra produsul sau a vă utiliza serviciul. Mărturiile video pot fi postate pe site-ul dvs. web, trimise prin e-mail către lista dvs. sau partajate pe rețelele sociale.

4: Studii de caz

Termenul “studiu de caz” poate fi unul intimidant, dar gândiți-vă la ele ca la mărturii aprofundate ale clienților. O mărturie se va concentra, de obicei, pe ceea ce simte clientul despre afacerea dvs. Un studiu de caz arată modul în care dumneavoastră sau produsul dumneavoastră a ajutat un client.


Dacă vă decideți să utilizați studii de caz în marketingul dvs. de conținut, asigurați-vă că:
Spuneți o poveste convingătoare într-un mod atractiv. Încorporarea unui anumit suspans și a unor emoții în poveste va menține interesul oamenilor și se va asigura că aceștia rămân până la final.


Fiți cât mai specific posibil. Nu spuneți doar că l-ați ajutat pe clientul dvs. să își crească afacerea – furnizați măsurători și cifre ori de câte ori este posibil.
Arătați călătoria clientului dvs. de la început până la sfârșit. Asigurați-vă că explicați de unde au început, de ce au venit să vă caute și ce s-a întâmplat după ce v-au găsit.
Studiile de caz ar trebui să fie prezentate pe site-ul dvs. web. De asemenea, pot fi partajate pe rețelele de socializare.

5: Glumite

Glumele sunt veșnic populare și pot fi utile ca formă de marketing de conținut – dar există câteva capcane de care ar trebui să fiți conștienți.

Nu este o idee bună să distribuiți glume aleatorii care nu au nicio legătură cu afacerea dvs. În schimb, este treaba dvs. să găsiți o modalitate de a lua un meme popular și de a-l face relevant pentru ceea ce vindeți.
Dacă nu sunteți sigur cum să folosiți glumele, consultați paginile de social media ale celor care folosesc. Sunt multi marketeri care folosesc gume tot timpul și foarte eficient. De asemenea, puteți verifica ce fac concurenții dumneavoastră.

6: Videoclipuri

Marketingul video este încă foarte popular. Puteți produce videoclipuri ieftin, folosind telefonul mobil și o serie de instrumente online gratuite.
Cu toate acestea, nu trebuie să vă opriți la videoclipurile tradiționale de marketing. Iată câteva idei:

Creați videoclipuri scurte (între 3 și 60 de secunde) pe care să le distribuiți pe Instagram
Folosiți aplicația Boomerang pentru a înșira o serie de imagini într-un videoclip scurt
Creați GIF-uri folosind instrumente gratuite, cum ar fi Giphy sau EZGif.

Există multe formate video, așa că nu ezitați să experimentați și să descoperiți ce rezonează cu publicul dvs. țintă.

7: Liste de verificare și fișe de verificare

Unele dintre cele mai bune activități de marketing de conținut oferă soluții practice la probleme comune. Oamenii nu își urmăresc mărcile preferate pe rețelele de socializare pentru distracție. O fac pentru că se așteaptă să primească ceva în schimb.

O modalitate ușoară de a oferi acest lucru este crearea de liste de verificare sau de foi de calcul pe care urmăritorii dvs. să le folosească. De exemplu, dacă dețineți o cafenea, ați putea crea o listă de verificare pentru a prepara cafeaua French Press perfectă.

Puteți păstra listele de verificare pe care le creați simple sau le puteți proiecta pentru a fi descărcate și tipărite. În orice caz, veți oferi urmăritorilor dvs. ceva valoros.

8: Cărți electronice

Scrierea unei cărți electronice poate părea o sarcină descurajantă și, din acest motiv, o mulțime de afaceri locale stau departe de ele. Cu toate acestea, o carte electronică scurtă și bine scrisă te poate ajuta să atragi noi abonați pentru lista ta și să construiești autoritate în același timp.

Rețineți că multe dintre cărțile electronice vândute pe Amazon au 10.000 de cuvinte sau mai puțin. Asta înseamnă aproximativ 40 de pagini de conținut la 250 de cuvinte pe pagină. Aveți opțiunea de a scrie singur cartea sau de a angaja un scriitor profesionist care să o facă pentru dvs.

Rețineți că, cartea dvs. electronică trebuie să fie relevantă pentru afacerea dvs. și valoroasă pentru publicul țintă pe care doriți să îl atrageți. Cărțile electronice sunt cel mai bine utilizate ca magneți de lead-uri. Le puteți face publicitate pe rețelele sociale pentru a-i determina pe oameni să le descarce și să se aboneze la lista dumneavoastră.

Marketingul de conținut este aici pentru a rămâne – iar cele 8 tipuri de marketing de conținut pe care le-am enumerat aici te pot ajuta să îți construiești un număr de urmăritori și să îți crești profiturile în același timp.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *