29 Oct
De Abilitati Esentiale Pentru Specialistii In Marketing Digital

20 de abilități esențiale pentru specialiștii în marketing digital

20 de abilități esențiale pentru specialiștii in marketing digital. Doriți să aveți o carieră de succes in marketingul digital? Aceste 20 de abilități esențiale vă pot ajuta să prosperați in industria marketingului digital.

Industria marketingului digital este alcătuită din persoane care desfășoară orice tip de muncă online, fie că este vorba de social media sau de marketing prin e-mail. In multe cazuri, mai multe zone se suprapun. Când mi-am inceput cariera in industrie, m-am instruit ca SEO generalist, așa că a trebuit să mă ocup de probleme tehnice, PPC, link building și crearea de conținut. Rețelele sociale nu au fost monstrul de astăzi.

Astăzi, sunt specializat intr-un domeniu. Mulți dintre profesioniștii in SEO pe care îi cunosc operează intr-o porțiune ingustă a industriei. Mă consider norocos că am avut un background atat de larg. Cred că mi-a dat o idee mai bună despre cum se potrivește totul. De asemenea, am aflat cat de important este să cauți mai multe despre lucruri pe care nu le faci in prezent. Vă poate ajuta doar și probabil vă va avansa si in cariera.

Abilități ușoare

Mulți oameni intră in marketing cu abilitățile ușoare de care au nevoie pentru a face o treabă excelentă.

Iată 10 abilități ușoare pe care le-am considerat a fi cele mai importante pentru marketerii digitali.

1. Curiozitate, imi place cand obținem un angajat care vrea să invețe mai multe.

Există atat de multe aspecte ale marketingului digital, atat de multe zone de nișă mici și dorința de a cunoaște mai multe despre modul in care se potrivește totul si cand cunosti te face cu adevărat mai bun indiferent de rolul tău.

2. Tenacitate

Dacă renunți cu ușurință marketingul digital nu este probabil domeniul pentru tine. Puteți lucra pentru a clasifica un site și o actualizare de alghoritm vă zdrobește pozitiile in SERP. Puteți lansa idei care sunt respinse de clientul final. In fiecare zi, există ceva nou și asta este ceea ce păstrează totul interesant.

3. Disponibilitatea de a asculta și a invăța. Am avut clienți care vroiau să-mi dea instrucțiuni care nu cred că vor funcționa dar le incerc de multe ori și am fost surprins destul de des. A crede că știi totul inseamnă că nu iti acorzi sansa să te imbunătățești.

Ascultare

4. Adaptabilitate

Cu echipa mea, sarcinile pot varia de la o lună la alta, în funcție de lista noastră de clienți.

5. Capacitatea de a face mai multe sarcin.i Există intotdeauna o mulțime de lucruri care se intamplă simultan in marketingul digital. Doriți să citiți cele mai recente articole, să vedeți cele mai recente tweet-uri relevante, să vă faceți treaba, să aflați cum să faceți ceva intr-un mod diferit care economisește timp, să faceți rapoarte etc. Dacă nu poți face multitasking bine, vei rămâne rapid în urmă.

Multifunctional

6. Empatie
A putea vedea lucrurile din punctul de vedere al altcuiva este esențial pentru orice fel de marketing. Este important să înțelegem de ce cineva gândește într-un anumit fel. Empatia este atât de importantă încât am scris un articol întreg despre asta.

7. Înțelegerea cu alții
Am lucrat cu mulți oameni dificili care au avut probleme să se înțeleagă cu oricine.

Iată adevărul greu: nimeni nu vrea să lucreze cu cineva care este imposibil să fie în preajmă. În lumea marketingului digital, există cineva care te poate înlocui în rolul tău. Tot ce trebuie este un pic de antrenament. Dacă sunteți un programator care codifică într-un cerc restrans, atunci poate că puteți scăpa de el. Dar dacă vă confruntați cu clientul sau faceți multă colaborare cu alte echipe, este greu să determinați oamenii să vă asculte dacă sunteți greu de inteles.

8. Etică puternică a muncii
Evident, ai nevoie de asta în majoritatea carierelor. Dar dacă faci ceva de genul link building, nu te vei descurca niciodată bine decât dacă vrei să muncești din greu. Uneori este o muncă frustrantă și plictisitoare. Când marketingul eșuează, poate fi extrem de dificil să o iei de la capăt. Veți întâlni o mulțime de obstacole într-o formă sau alta, așa că este esențial să încercați în continuare și să nu renunțați.

9. Onestitate

Una dintre urechile mele de animale de companie este atunci când cineva nu poate recunoaște o greșeală. Veți fi întotdeauna descoperit. Aveam câțiva angajați care părăseau locul de muncă pe ceas și credeau că nu vor fi prinși, de exemplu. Aveam pe cineva care venea din alt stat și ne prefăceam că nu i-am văzut în birou. Oamenii spun lucruri complet nebunești. Cu atât de mulți oameni disponibili pentru a vă înlocui, a nu fi sincer este ridicol.

10. Abilitatea de a spune „Nu știu”
Nu știu de ce este atât de dificil, dar pare să fie. Odată am lucrat pentru cineva care mi-a spus să nu recunosc niciodată că nu știu ceva. E ridicol. Nu înveți decât dacă admiteți că nu știi totul. Dacă nu știu ceva, vreau să invat și să-mi dau seama. Nu mi se pare jenant să nu știu totul. Nu m-am gândit niciodată mai puțin la cineva care a recunoscut că nu știe ceva. Cu atâtea informații aruncate asupra noastră în mod constant, este imposibil să ținem pasul.

Abilități Dificile

Abilitățile dificile sunt cele care pot fi învățate. Iată 10 abilități dificile care sunt cele mai realizabile pentru specialiștii în marketing digital - și cele care vă pot ajuta să creați o cunoaștere mai largă a industriei.

11. Cum să căutați bine
Oamenii pun în mod constant întrebări pe care le-ar putea cu ușurință Google. Trebuie să stiti sa săpați informații și să vă îmbunătățiți cu ele, astfel încât să nu treceți prin multe informații irelevante. Am avut angajați care au început să lucreze la un nou client și mi-au trimis un e-mail pentru a-mi cere să explic pentru ce a fost folosit un anumit produs, de exemplu. Mi-aș petrece apoi propriul timp căutând în Google și descifrându-l, apoi trimitând prin e-mail. Aș prefera mult să fac propria mea cercetare decât să cer altcuiva să o facă pentru mine.

12. Utilizarea Excel
Cel puțin ar trebui să puteți efectua funcții de bază în Excel, dar, în funcție de jobul dvs., ați fi înțelept să învățați cum să gestionați în mod eficient seturi mari de date.

De la datele cuvintelor cheie la backlink-urile, este dificil să obțineți informațiile dorite fără a utiliza funcții avansate.

13. Realizarea de cercetări și colectarea datelor
Cel mai probabil va trebui să extrageți date din diverse surse la un moment dat. Este posibil să fie necesar să auditați un site web.
Există atât de multe instrumente și atât de multe surse de informații. Este esențial să vă dați seama unde să căutați și cum să obțineți ceea ce aveți nevoie.

Dacă creați conținut, va trebui, de asemenea, să puteți găsi și verifica informații.

14. Utilizarea Google Analytics
Puteți obține atât de multe informații de la Google Analytics încât ar fi o nebunie să nu încercați să le stăpâniți.

Dacă Google vă oferă informații despre site-ul dvs., trebuie absolut să îl utilizați. De la analizarea traficului până la urmărirea conversiilor, este un instrument obligatoriu și este gratuit.

Google Analytics

15. Folosind cel puțin un instrument SEO major
În afara Google Analytics, este bine să știți cum să utilizați cel puțin un instrument de marketing digital care vă poate oferi un set de date diferit.
Folosesc câteva pentru că fiecare are punctele sale forte. Este uimitor să vezi câte informații poți obține din aceste instrumente și din rapoartele lor.

16. Analizarea eficienței eforturilor tale
Unii oameni măsoară progresul prin creșterea traficului. Unora le plac conversiile.

Indiferent de indicatorii dvs. de performanță, trebuie să știți cum să le urmăriți în mod fiabil.

17. Comunicare
Indiferent dacă comunicați mai bine prin scris sau vorbind, abilitățile bune de comunicare sunt absolut critice. Angajații mei sunt muncitori la distanță și niciunul dintre clienții mei nu este lângă mine, așa că petrec mult timp trimitând e-mailuri înainte și înapoi la toată lumea. Abilitățile bune de comunicare par să vină în mod natural pentru unii oameni. Dacă nu sunteți unul dintre ei, este cu siguranță ceva la care puteți lucra pentru o îmbunătățire.

Comunicare

18. Să ne dăm seama ce se întâmplă și ce nu a mers
Dacă traficul scade brusc sau rata de respingere crește drastic, este important să știți cum să începeți urmărirea cauzelor potențiale. Nu totul este un motiv de alarmă. Poate exista explicații logice pentru ceea ce vedeți. Pur și simplu trebuie să știți unde să căutați și cum să obțineți suficiente informații pentru a fi ușor să vă faceți o idee despre ceea ce se întâmplă și apoi să începeți să le remediați.

19. Utilizarea unui Crawler
Sunt disponibile mai multe instrumente excelente de accesare cu crawlere. Familiarizați-vă cu cel puțin unul dintre ele. Chiar dacă nu sunteți prea tehnici cu munca dvs., doar posibilitatea de a obține informații despre redirecționări sau conținut duplicat poate fi extrem de util.

20. Codificarea sau Înțelegerea Codului
Deși abilități de programare mai avansate sunt cu siguranță utile, cred că toți profesioniștii SEO ar trebui să știe cel puțin HTML de bază. Codificarea vă învață cum să gândiți logic și vă îmbunătățiți abilitățile de rezolvare a problemelor. Chiar dacă nu veți avea niciodată șansa de a codifica, veți fi mai bine antrenati pentru a vă gândi la probleme.

Alegerea Titlurilor

Puneți-vă aceste întrebări pentru fiecare titlu!

  1. Este de bun gust? Ceva ofensator în vreun fel? Poate fi luat ceva greșit?
  2. Atrage atenția cititorului? Cum poate fi îmbunătățit fără a sacrifica precizia?
  3. Comunică clar, rapid ? Vreo confuzie? Ceva cuvinte ciudate, duble sensuri?
  4. Este corect, adevărat ? Cuvinte potrivite folosite? Este adevărat motivul subiect-verb?
  5. Un singur „NU” la tot ce este mai sus este un vot in minus. Un vot „Nu” reprezintă mii de cititori. Începeți din nou: regândiți titlul de la început.

Importanța titlurilor nu poate fi subestimată. Pentru mulți redactori, pot părea mari poveri găsirea titlurilor corecte însă trebuie sa gandesti ca este rezumatul povestii și poveștile sunt cele care contează cu adevărat. Titlurile sunt mult prea des scrise greșite (adesea rapid și sub presiunea timpului).

Dar să gândim ca un cititor. Cititorul desfășoară ziarul și ce vede mai întâi? Fotografiile, titlurile. Acestea sunt primele puncte de intrare ale cititorului. Oamenii ocupați (care includ toți cititorii dvs.) scanează ziarul, analizează fotografii, titluri și linii pentru a decide dacă doresc să dedice mai mult timp citirii poveștilor care îi interesează. Fotografiile, elementele de linie și titlurile sunt, așadar, puncte importante de luare a deciziilor. De fapt, ele pot fi mai importante decât orice paragraf dintr-o poveste normală. Probabil că mai mulți consumatori de știri văd prin titluri povestea principală.

O fotografie bună și scrierea unor linii bune sunt vitale ¾, dar această lecție se concentrează pe rolul editorului de pagini în furnizarea informațiilor pe care cititorul trebuie să le decidă dacă le citește: scrierea unor titluri bune. Luați în considerare acest lucru: care este corelația nevoilor cititorilor pentru titluri - și importanța pe care o acordă editorii în ceea ce privește atitudinea și timpul acordat sarcinii. Editorii dvs. ar trebui să dedice mult timp acestei sarcini importante.

Titlurile trebuie să fie corecte: de fapt, implicit, în ortografie, în gramatică. Când cititorii văd erori, presupun că o rată de eroare similară va continua. Ei trebuie să decidă dacă merită timpul lor să citească o poveste care poate începe cu o rată de eroare de 20% în titlu (de exemplu, o eroare în cinci cuvinte).

Patru Sfaturi Pentru Scrierea Titlurilor

1. Trebuie să fie corect ( fapt și implicație).

2. trebuie să prindă la cititori obișnuiți (să fie ușor de înțeles).

3. trebuie să atragă atenția (folosind cuvinte interesante, active).

4. trebuie să stabilească (sau să potrivească) tonul articolului.

20 de abilități esențiale pentru specialiștii în marketing digital SEO abilități esențiale pentru specialiștii abilități esențiale specialiști marketing digital

0 Comments

Join Conversation