25 May
Asigurati Va Ca CV Ul Dvs De Vanzari Vinde

Asigurați-vă că CV-ul dvs. de vânzări vinde

Dacă doriți să obțineți un loc de muncă in vanzări, CV-ul dvs. trebuie să fie in formă de varf. La urma urmei, dacă nu vă puteți vinde singuri, cum puteți vinde produsele sau serviciile unei companii?

Dacă aveți un CV actual, reprezentant de vânzări, dar doriți să vă asigurați că vă obține interviuri și poziția dorită, este posibil să trebuiască să faceți unele modificări. Acest articol vă va ghida prin mai multe strategii care vă pot ajuta să vă poziționați CV-ul de experiență în vânzări în cea mai bună lumină posibilă, indiferent dacă solicitați o poziție de vânzări de bază, rol de manager și multe altele.

Ce face un CV de vânzări unic?
Toate tipurile de afaceri depind de vânzări pentru a supraviețui. Prin urmare, profesioniștii în vânzări sunt foarte apreciați și deseori recompensați prin planuri generoase de compensare care nu sunt văzute în alte domenii.

Dacă doriți să vă asigurați un loc de muncă în vânzări, CV-ul dvs. ar trebui să fie la fel de unic ca și cariera pe care ați ales să o urmați. Acest lucru vă poate permite să ieșiți în evidență printre alți solicitanți și să vă dovediți cu adevărat valoarea recrutorilor și managerilor de angajare. Iată câteva dintre numeroasele motive pentru care CV-urile de vânzări sunt unice.

Accent pe realizările cuantificabile

Un lucru este să spui că ai crescut vânzările la jobul tău anterior. Cu toate acestea, o frază precum „Creșterea vânzărilor în cinci locații cu 30% pe o perioadă de 6 luni” este mult mai semnificativă. Vânzările se referă la cifre, așa că are sens doar să vă cantificați realizările.

  • Realizările cuantificabile vă pot ajuta să vă legitimați realizările și să vă construiți credibilitatea. Câteva exemple includ:O creștere a volumului vânzărilor
  • Clasamentul dvs. printre alți profesioniști în vânzări
  • O creștere a clienților sau conturilor noi
  • Cifra în euro pe care ați generat-o prin eforturile dvs. de vânzare

Instrumente specifice vânzărilor

În timp ce aspectul uman al vânzărilor este important, la fel este și aspectul tehnic. Pentru a fi eficient și pentru a profita la maximum de timpul dvs., trebuie să fiți bine versat într-o varietate de instrumente software de vânzare. Acestea vă pot îmbunătăți modul de operare și vă pot ajuta să încheiați mai multe oferte. Mai jos sunt câteva instrumente populare pe care poate doriți să le adăugați la CV.

Dialpad: Dialpadul ajută la îmbunătățirea apelurilor de vânzări prin coaching și informații în timp real, astfel încât să puteți fi mai productivi.

Zoom și Skype: Zoom și Skype sunt două instrumente de conferință video pe care le puteți utiliza pentru a comunica cu potențialii dvs. și clienții actuali.

Bit: puteți utiliza Bit pentru a crea propuneri personalizate, punți de vânzări și alt conținut valoros legat de vânzări.

DocuSign: DocuSign este util deoarece vă poate permite să trimiteți și să primiți semnături pe diferite contracte de la clienți și conturi noi.

Apptivo: Apptivo este un instrument de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) care vine, de asemenea, cu soluții de facturare, raportare a vânzărilor și management de proiect.

Abilități de vânzare
Spre deosebire de abilitățile dificile de vânzare, cum ar fi cunoașterea produselor și gestionarea software-ului CRM, abilitățile ușoare pentru vânzări sunt dificil de învățat și măsurat. Cu toate acestea, deoarece vânzările sunt un domeniu axat pe oameni, abilitățile soft sunt esențiale. Acestea vă pot permite să dezvoltați relații puternice cu potențialii și clienții și să îi convingeți să vă placă și să aibă încredere în voi.

Când scrieți CV-ul dvs. de vânzări, asigurați-vă că include atât abilități de vânzări dificile, cât și abilități de vânzare ușoare, cum ar fi:

Empatie: Empatia arată că vă înțelegeți potențialii și clienții. Vă poate face mai ușor să răspundeți bine la indicii lor și să vă satisfaceți nevoile și preferințele unice.

Ascultare activă: Ascultarea activă prin menținerea unui contact vizual bun, nu întreruperea, punerea întrebărilor și rezumarea este vitală, deoarece arată că vă pasă de ceea ce au de spus clienții și clienții dvs.

Inteligența emoțională: Inteligența emoțională se referă la perceperea și gestionarea emoțiilor. Vă poate permite să înțelegeți cum se simt ceilalți și să răspundeți corespunzător.

Curiozitate: Curiozitatea se referă la dorința de a cunoaște și a înțelege potențialii și clienții. Este esențial dacă doriți să construiți relații și relații.

1. Adăugați adresa URL a profilului dvs. LinkedIn
Știați că 90% dintre angajatori caută online profilurile candidaților în rețelele sociale înainte de a stabili un interviu? Faceți-le mai ușor prin furnizarea de link-uri către conturile dvs. sociale sau site-uri web profesionale în apropierea celorlalte informații de contact.

În timp ce LinkedIn este important pentru toate industriile, este deosebit de important pentru vânzări. Prin urmare, ar trebui să includeți în CV un link către profilul dvs. LinkedIn. Profesioniștii în resurse umane și recrutorii de vânzări doresc să se conecteze la candidații care au profiluri complete și utilizează rețeaua de multe ori pentru a împărtăși cunoștințe și pentru a se conecta cu alți profesioniști și potențiali vânzări.

Dacă preferați să vă păstrați profilurile online ascunse de recrutor, asigurați-vă că vă ajustați setările de securitate sau modificați numele contului, astfel încât acestea să fie mai greu de găsit.

2. Includeți un rezumat profesional puternic
Rezumatul dvs. profesional ar trebui să evidențieze cele mai valoroase abilități legate de vânzări și experiența de lucru. Sarcina sa este de a oferi potențialilor recrutori și angajatori șansa de a afla rapid ce le puteți oferi companiei lor.

În mod ideal, ar avea o lungime de un paragraf și te va deosebi de ceilalți candidați. Gândiți-vă la acesta ca la o prezentare personală de vânzări, care este scurtă, dulce, la obiect și vă prezintă cele mai notabile realizări. Iată un exemplu de rezumat profesional eficient al vânzărilor:

„Strateg de vânzări dinamic, bazat pe rezultate, cu un record de peste 14 ani de realizări și succes demonstrat, determinând o creștere a veniturilor de milioane de dolari, oferind în același timp un leadership vizionar vizual pe piețe extrem de competitive. Experiență solidă care asigură clienții cheie și crește distribuția produselor pentru a crește cota de piață. Tenace în construirea de noi afaceri, asigurarea loialității clienților și stabilirea unor relații puternice cu partenerii de afaceri. Mentor și antrenor excepțional; combinați perspicacitatea afacerii cu abilități de conducere înnăscute pentru a recruta, construi și păstra echipe de vânzări performante. ”

3. Enumerați-vă abilitățile de bază de vânzări și domeniile de accent în partea de sus
Este important ca abilitățile de bază și domeniile de accent să se potrivească cu cele menționate în fișa postului. Acestea pot include negocierea, planificarea vânzărilor, construirea de relații și vânzarea către serviciul pentru clienți. Ar trebui să fie clar că aveți ce aveți nevoie pentru a satisface cerințele funcției.

Când enumerați aceste competențe de bază, asigurați-vă că le prezentați într-un format ușor de citit, scanabil. Acest lucru vă va ajuta reprezentantul dvs. de vânzări să reia procesul de urmărire a solicitantului (ATS), precum și să atragă atenția managerului angajării umane din cealaltă parte.

4. Arătați rezultatele vânzărilor
Amintiți-vă, vânzările sunt un domeniu axat pe rezultate - nu puteți spune pur și simplu că sunteți un mare candidat și un profesionist în vânzări. Trebuie să demonstrezi asta.

Pentru a face acest lucru, utilizați cifre și procente în CV-ul dvs. Aceste cifre vă pot aduce CV-ul la viață și pot arăta unui potențial angajator sau manager de angajare ce ați putea obține pentru ei. Aici sunt cateva exemple:

Creșterea vânzărilor cu 25% prin dezvoltarea afacerii și generarea de clienți potențiali.

A achiziționat două conturi mari, care au crescut veniturile cu 10%.

Am gestionat 100 de apeluri de vânzare primite în fiecare zi.

A atins o medie de 120% din obiectivele de vânzări timp de trei luni consecutive.

Am furnizat recomandări care au condus la un venit suplimentar de 10.000 USD în creștere.

5. Stai departe de elementele CV „creative”
Un șablon de CV reprezentativ pentru vânzări se poate simți rigid și limitat, așa că este obișnuit ca candidații la vânzări să-și adauge propria atingere prin alegerea unui font diferit, alegerea unui grafic neobișnuit pentru listele de gloanțe sau chiar includerea imaginilor.

Din păcate, acele tactici se pot răsturna adesea, majoritatea programelor ATS având capacitatea limitată de a „înțelege” și de a evalua aceste elemente de design. În schimb, mulți vor descalifica sau retrograda pur și simplu un CV pentru utilizarea lor.

Candidații la vânzări ar trebui să utilizeze titluri standard („Abilități” în loc de „Ce fac cel mai bine” și „Experiență de lucru” în loc de „Ce am făcut”), fonturi simple și puncte negre simple pentru gloanțe. Nu includeți diagrame, tabele sau infografii.

6. Personalizați-vă CV-ul pentru fiecare poziție
Pe măsură ce selectați ofertele de locuri de muncă pentru vânzări de care sunteți interesat și începeți să aplicați, asigurați-vă că CV-ul dvs. este personalizat pentru fiecare descriere diferită a postului, examinându-le cu atenție. Solicitanții de locuri de muncă pot chiar să tipărească descrierile posturilor și să evidențieze cuvinte cheie sau puncte de accentuare sau să le plaseze printr-un generator de cloud de cuvinte pentru a vedea ce apare cel mai mult. Dacă faceți acest lucru, vă veți asigura că CV-ul dvs. este compatibil cu un ATS.

De asemenea, aruncați o privire pe site-ul potențialului angajator, efectuați o căutare a mențiunilor media recente și știri despre organizație și verificați profilul lor de pe Twitter.

Apoi, creați o versiune a CV-ului dvs. de gestionare a vânzărilor care utilizează cuvinte cheie relevante și vorbește despre nevoile și cultura organizației. În acest fel, CV-ul dvs. se va simți ca și cum ar fi fost scris special pentru această ofertă.

Importanța unei liste de verificare a revizuirii. Este important ca odată ce CV-ul dvs. este gata, să vă uitați din nou peste el pentru erori sau alte detalii care poate nu se incadreaza in ordinea relevantei.

Sfaturi pentru un CV mai bun de vânzări Sfaturi pentru un CV de vânzări Sfaturi CV de vânzări

0 Comments

Join Conversation